سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

محسن حق شناس

لزوم توجه به گلزار شهدا در طرح توسعه آستان امامزاده حسین (ع)

در محور توسعه آستان مقدس امامزاده حسین( ع) به عنوان قطب گردشگری مذهبی شهر قزوین نباید از ظرفیت گلزار شهدا غافل شویم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،محسن حق شناس نائب رئیس شورای اسلامی شهرقزوین، در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: ضرورت دارد در طرح توسعه آستان امامزاده حسین (ع) گلزار شهدا نیز دیده شود و ظرفیتهای فرهنگی، رفاهی و خدماتی در این مجوعه به حد  اعلای خود برسد.
 
 وی با بیان اینکه مجموعه آستان امامزاده حسین (ع) به عنوان قطب گردشگري شهر قزوین مطرح است، تاکید کرد: بایستی این موضوع در برنامه جامع پنج ساله شهرداری قزوین نیز لحاظ شود و از ظرفیتهای گلزار شهدا غافل نشویم.
 
حق شناس در ادامه جلسه با اشاره به مطالبات و درخواستهای بنیاد شهید استان قزوین در مساعدت مالی شهرداری قزوین با بیان اینکه وضعیت تحقق درآمد و بودجه شهرداری قزوین در سال جاری مناسب نیست گفت: باید واقع بینانه به امکانات شهرداری بنگریم تا خدای نکرده در وعده های مساعدت به دستگاههای اجرایی دچار مشکل نشویم چرا که در حال حاضر نسبت به تحقق درآمدهای شهرداری قزوین عقب هستیم همچنین شورا نمی تواند تکلیف مالی برای شهردار ایجاد کند.
 
نائب رییس شورای اسلامی شهرقزوین ادامه داد: پیرامون ساماندهی گلزار شهدا و اجرای پروژه های عمرانی نیز باید سازمان برنامه وبودجه نیز پای کار باشد چرا که صفر تا صد این اقدام برعهده بنیاد شهید،شورا وشهرداری نباید باشد ولذا اگر اراده استانی دراین موضوع باشد سریع تر به نتیحه خواهیم رسید.
 
وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره شعر ایثار نیز گفت: در حدتوان وبضاعت می توان برای برگزاری همایشی فاخر ،از ردیفهای فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این قضیه مساعدت شود.  

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط