یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۳

در جلسه کمیسیون مالی، شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

غرفه های سعدالسلطنه به صورت مزایده واگذار شوند

در جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم واگذاری غرفه های مجموعه سعدالسلطنه به صورت مزایده تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا، مهدیون مدیر مالی، قدسی پور سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی اعمال تخفیفات حجرات سعدالسلطنه در زمان شیوع بیماری کرونا، و دستورالعمل فرآیند نظارت و حسابرسی شهرداری ها و تشکیل کمیته حسابرسی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ،قدسی پور سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین در سخنانی به بیان ادله و توضیحات خود پیرامون ارائه تخفیفات به غرفه های مجموعه سعدالسلطنه در زمان همه گیری بیماری کرونا و تعطیلات اصناف در آن ایام پرداخت.

وی همچنین از واگذاری غرفه های سعدالسلطنه به صورت مزایده خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی در نحوه واگذاری غرفه های مجموعه سعدالسلطنه مقرر شده تا کارشناسی قیمت‌ها بروز شود و با نگاه اقتصادی این مجموعه مدیریت شود.

قدسی پور همچنین تاکید کرد: پس از مشخص شدن قیمت واقعی غرفه ها، آیین نامه ای جهت حمایت از برخی از هنرمندان و ارائه تخفیف به برخی غرفه داران صورت می گیرد.

گفتنی است؛ لیست تعطیلی اصناف در سال ۹۹ استعلام شده از ستاد مقابله با کرونا به رویت اعضای کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین رسید و در خصوص میزان ارائه تخفیفات در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ نسبت به غرفه های مجموعه سعدالسلطنه تصمیم گیری شد.

همچنین؛ اعضای کمیسیون ضمن تاکید بر ساماندهی واگذاری غرفه ها در مجموعه تاریخی سعد السلطنه خواستار اصلاح روند واگذاری غرفه ها به شیوه مزایده شدند.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ در ادامه جلسه ،موضوع تشکیل کمیته حسابرسی در شهرداری مراکز استان ها توسط مهدیون مدیر مالی شهرداری قزوین تشریح شد.

همچنین در این جلسه بر لزوم تشکیل کمیته حسابرسی و تعیین نفرات عضو، توسط شهرداری قزوین تاکید شد .

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط