یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۳

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهرقزوین خواستار شد

نهضت آموزش خوشنویسی در شهرداری قزوین اجرا شود / لزوم توجه به پاس ورزشی بانوان شاغل در شهرداری قزوین

شهرداری قزوین نهضت آموزش خوشنویسی شهروندان را برای سال آینده اجرایی نماید و دراین راستا اعتبار اجرای این طرح را در بودجه سال آینده سازمان فرهنگی ورزشی درنظر بگیرد و در مرحله اول آموزش خوشنویسی پرسنل را در دستور کار قرار دهد .

فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان وامورخانواده شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح ونامه های واصله از سوی شهرداری قزوین برگزار شد ضمن تشریح طرح های بررسی شده  در کمیسیون بانوان اظهارکرد: یکی از طرحهای بررسی شده در این کمیسیون پاس ورزشی بانوان شاغل در شهرداری قزوین است که در این راستا با برگزاری جلسه با حضور مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین نقطه نظرات اعضای کمیسیون و اهمیت اجرایی شدن این طرح بیان گردید.
 
وی بر لزوم اجرایی شدن پاس ورزشی بانوان شاغل در شهرداری قزوین تاکید نمود و گفت:توجه به ورزش بانوان در ادارات باعث افزایش روحیه نشاط خواهد شد و در سلامت اداری و بانوان تاثیر گذار است.
 
به گفته رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین، نمایندگان هر منطقه برای نظارت بر استفاده بانوان از پاس ورزشی مشخص شده است تا روز استفاده از پاس ورزش برای هر نفر مشخص باشد و از طرف دیگر به روند خدمت رسانی به  شهروندان و امور اداری نیز خللی وارد نشود.
 
وی تصریح کرد: بایستی برنامه ریزی شود تا برای بانوان امکاناتي فراهم شود تا با توجه به توصیه های اسلامی ، در آموزش ورزشهای اسب سواری،تیر اندازی و شنا نیز حضور فعال داشته باشند لذا در این حوزه قرار است از ظرفیت بسیج نیز استفاده شود.
 
اشدری هچنین خواستار تدوین بانک اطلاعاتی از بانوان توانمند در شهرداری قزوین شد و گفت: مقرر شده تا در نشستهای چهار فصل بانوان شاغل در شهرداری قزوین توانمندی های بانوان نیز به نمایش گذاشته شود و از توانایی بانوان در کارگاه‌های آموزشی ضمن خدمت پرسنل بانو بعنوان مربی و مهارت آموزی استفاده شود .
 
رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر لزوم توجه به برگزاری کلاسها و دوره های آموزشی از جمله کلاس خوشنویسی تاکید نمود و افزود: برگزاری آموزش خوشنویسی در شهرداری قزوین باید برای سال آتی برنامه ریزی شود واین طرح تحت عنوان "نهضت آموزش خوشنویسی" در بودجه سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود.
 
اشدری همچنین خواستار جانمایی احداث و یا اجاره مهد کودک در سطح مناطق چهار گانه شهرداری قزوین ویژه پرسنل شهرداری شد و گفت:به منظور رفاه حال مادران و پدران شاغل در شهرداری قزوین و نزدیک بودن به محل کار لازم است تا براساس قانون تدابیر لازم  برای اجرای این طرح صورت گیرد.
 

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط