چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۳۰

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین؛

پیگیری مطالبات رانندگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین در دستور کار شورا و شهرداری است

پیگیری و حل مشکلات حوزه حمل و نقل عمومی موجب ارتقای این سیستم شده و رضایتمندی عموم جامعه را در پی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک به مناسبت هفته حمل و نقل اظهار کرد؛ بی تردید نقش بی بدیل حمل و نقل در توسعه و بالندگی اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور مرهون دستان توانمند فعالان این عرصه است و بی شک در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند و کار آمدی آنان در این عرصه همواره مورد اذعان همگان و موجب رفاه عمومی است.

وی با بیان اینکه زحمتکشان حوزه حمل و نقل جایگاه ویژه ای در جامعه دارند ادامه داد؛اگر این حوزه در شهر ارتقا یابد و مطالبات رانندگان پیگیری شود رضایتمندی عموم مردم را به دنبال خواهد داشت.

صلح جو خاطر نشان کرد:ارتقای ناوگان اتوبوسرانی و ورود اتوبوس های جدید به ناوگان در دستور کار مدیریت شهری و شورا قرار دارد و به دنبال حل مشکلات این حوزه هستیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار بروز رسانی دوربینهای ثبت تخلفات شهری شد و گفت: به منظور کاهش تخلفات و افزایش ایمنی شهروندان باید به روز رسانی دوربینهای ثبت تخلفات و تجهیزات ترافیکی مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم همکاری سایر نهادهای مربوطه در حوزه ساماندهی ترافیک تاکید نمود و گفت:در این حوزه باید سایر  دستگاه های مربوطه نیز پای کار باشند.

به گفته صلح جو احداث کمربندی در شهر قزوین و تکمیل کمربندی آیت اله باریک بین و اتصال آن به پل امام رضا (ع )منجر به کاهش ترافیک، سهولت تردد شهروندان و کاهش آلودگی محیط زیست خواهد شد و امیدواریم که این پروژه ها تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط