چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

لزوم هم افزایی مدیریت شهری و تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی

حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت خود را به مردم خدمت رسانی کرد، لذا شورا و مدیریت شهری قزوین همکاری و مشارکت در اجرای هر چه بهتر گرامیداشت سالروز شهادت این سردار رشید اسلام را بر خود یک تکلیف می داند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در نشست با مدیر کل تبلیغات اسلامی و هیاتهای مذهبی استان قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: باوجود اینکه حاج قاسم سلیمانی در بالاترین مقام‌ها در نظام و انقلاب بود اما هیچ چیز شخصی برای خودش نمی خواست و خود را فدای مردم کرد.
 
وی افزود: نگاه شورا و مدیریت شهری در حمایت و مشارکت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی مثبت است و دراین راستا نیز بایستی جلسه ویژه ای میان شورای هیاتهای مذهبی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شود تا با هم افزایی بیشتر، برنامه های تدارک دیده شده برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به نخو مطلوب اجرایی شود.
 
فرمانی،همچنین خواستار همکاری بیشتر سازمان تبلیغات اسلامی استان با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین شد و گفت: به منظور تدوین برنامه یکساله فرهنگی شهر قزوین ضرورت دارد تا در جلسه ای با فعالان فرهنگی برنامه ها و دغدغه ها که برخواسته از نقطه نظرات مردمی است بررسی شود.
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش برگزاری نشستهای تعاملی میان دستگاهها وارگانها را راهی به سوی تعاملات بیشتر ذکر کرد و گفت: ایجاد گفتمان سازی و برقراری تعاملات بیشتر میان دستگاهها در رفع چالشها و مشکلات اثر بخش خواهد بود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط