چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

لزوم تشکیل ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در قزوین

مشارکت در برگزاری گرامیداشت یاد شهدا افتخاری برای شورا و مدیریت شهری است، لذا ضرورت دارد تا برای سالهای آینده ستاد استانی برای گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در قزوین تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در نشست با مدیر کل تبلیغات اسلامی و هیاتهای مذهبی استان قزوین اظهار کرد:

خوشبختانه در برنامه های تدوین شده برای مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مخاطب شناسی خوبی صورت گرفته ودر سطوح و ابعاد مختلف برنامه های خوبی طرح ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین طبق اساسنامه در مباحث تبلیغی ،دینی و ورزشی وظیفه ای ندارد،گفت:شهرداری قزوین همیشه در تمامی فعالیتهای فرهنگی، ورزشی و دینی مشارکت داشته است و حمایت از حلقه های میانی در بخشهای مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته اللهیاری، در خصوص مراسم‌ بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز برنامه های خوبی تدارک دیده شده که باید با هم افزایی با سازمان تبلیعات به نحو مطلوب اجرایی شود.

وی تاکید کرد:مشارکت و مساعدت در برگزاری بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی افتخاری برای ما محسوب می شود و باقیات و صالحات خواهد شد چرا که باید یاد ونام شهدا در جامعه ماندگار بماند.
 
وی همچنین از زحمات انجام شده در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام توسط سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیاتهای مذهبی استان تقدیر و تشکر نمود.

 

پایان پیام/

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط