یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

عملکردشورای اسلامی شهرقزوین در هفته ای که سپری شد

منتخبین مردم در پارلمان محلی قزوین هفته گذشته را با برپایی یک جلسه علنی و نشست مشترک با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و شورای هیأت‌های مذهبی در تالارمردم، بازدید از مناطق چهارگانه شهرداری،دیدار با مراجعین این مناطق و برگزاری نشستهای مختلف در قالب کمیسیونهای تخصصی شورا و حضور در مراکز فرهنگی شهر تهران به پایان رساندند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،اعضای شورا طی این مدت یک جلسه علنی شورا در سال جاری را به ریاست علی فرمانی در تالار مردم برگزار نمودند و طی آن دو لایحه شهرداری قزوین را با حضور نمایندگان مطلع مورد بحث و بررسی قرار دادند و پس از اخذ نظر کارشناسان مورد وثوق خود نسبت به تصویب آنها اقدام نمودند.
 
همچنین در هفته اخیر نشست مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حجت الاسلام والمسلمین یوسف پور آرین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و شورای هیأت‌های مذهبی استان قزوین با هدف افزایش تعاملات فی‌ مابین مجموعه مدیریت شهری و سازمان تبلیغات اسلامی استان و هم افزایی در اجرای هر چه بهتر برنامه های گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
 
گفتنی است ؛ بازدید سر زده فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین به منظور ارزیابی نحوه خدمت رسانی به شهروندان در بارش برف و بازدید از ایستگاه های سازمان مدیریت پسماند و تقدیر از عوامل این سازمان از دیگر اقدامات این نهاد مردمی در هفته اخیر بود.
 
بر پایه این گزارش؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در مناطق چهارگانه شهرداری که روزهای یکشنبه هر هفته و در قالب ملاقات عمومی صورت می پذیرد با مراجعین این مناطق دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک درجریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند ؛رویکردی که در مجموع با دستاورد رسیدگی به موضوعات حقوقی ،درآمد ،نوسازی ،ماده صد، معماری و شهرسازی پرونده های مراجیعن از طریق اخذ نظر کارشناسان مربوطه همراه بود.
 
دیدار مردمی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در دفتر خود به منظور رسیدگی و پیگیری مشکلات شهروندان از دیگر عملکرد منتخبین مردم در نهاد شوراها بود.
 
این گزارش می افزاید:درهفته ای که سپری شد جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران ،مالی ،شهرسازی و فرهنگی  شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی تمامی پروژه های نیمه تمام عمرانی شهرداری قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور مدیران و نمایندگان مطلع شهرداری قزوین بر پا شد که طی آن اعضای کمیسیون بر لزوم تسریع در تکمیل برخی پروژه ها تا ایام دهه فجر تاکید نمودند.
 
 همچنین دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با سعید اقبالی بازرس کل استان به منظور افزایش تعاملات فی ما بین مدیریت شهری و سازمان بازرسی از دیگر عملکرد منتخبین شورای اسلامی شهرقزوین در هفته اخیر بود.
 
گفتنی است ؛ برگزاری جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور اعضا، اکبری معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و نوراله پور عکاس پیشکسوت قزوین با هدف بررسی روند اجرای برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی عکس "مقام خانواده در اجتماع"  وارایه گزارش اقدامات کمیته بانوان کلانشهرها در تالار مردم این نهاد از دیگر اقدامات اعضای شورا در هفته گذشته می باشد .
 
برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون عمران،ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین  به ریاست مهدی مهدی خانی و با هدف برررسی پروژه های معاونت عمرانی شهرداری قزوین از دیگر اقدامات این نهاد مردمی در هفته اخیر بود.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط