سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد؛

توان سنجی شرکت‌های هوشمند سازی تفکیک پسماند در شهر قزوین

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با حضور برخی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین توان سنجی و ارزیابی شرکت‌های هوشمند سازی در حوزه تفکیک پسماند از مبدأ برای اجرای این طرح در شهر قزوین انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین و با دستور کار گزارش عملکرد شرکت‌های هوشمند حوزه تفکیک زباله از مبدأ و ارزیابی گزارش ها جهت انتخاب برای اجرای این طرح در شهر قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر این اساس نمایندگان شرکت ها طی سخنانی به بيان توضیحات خود پیرامون عملکرد و مزایای اپلیکیشن های مورد نظر برای تفکیک پسماند از مبدأ پرداختند.

همچنین اعضای شورا ضمن استماع گزارش شرکتهای هوشمند سازی تفکیک پسماند در شهر قزوین بر لزوم افزایش سیاستهای تشویقی در اپلیکیشن ها،توان عملیاتی، تاکید نمودند.

گفتنی است؛ مباحثی از جمله سامان بخشی و نظم دهی به وسیله اپلیکیشن ها در حوزه هوشمند سازی تفکیک پسماند خشک و حذف زباله گردها در این جلسه از سوی اعضای شورا مطرح گردید.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط