یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین خواستارشد؛

اختصاص ردیف بودجه ویژه برای تامین امنیت باغستان سنتی قزوین

به منظور تامین امنیت در باغستان سنتی قزوین ضرورت دارد ردیف ویژه ای در بودجه سال آینده شهرداری قزوین پیش بینی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ، فاطمه اشدری رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین و نماینده شورا در سازمان باغستان ، در جلسه علنی شورا  که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد،اظهار کرد: در باغستان سنتی قزوین بسیاری از بزه ها و آسیبهای اجتماعی را شاهد هستیم که متاسفانه امنیت باغستان وحتی باغداران و باغبانان را نیز تهدید کرده است.

وی ادامه داد: یکی از زیر ساخت‌های مهم این مرکز ارزشمند گردشگری از نوع کشاورزی  ، محیط زیست ، اقتصادی ، میراث فرهنگی و ... که در حفظ و نگهداری و بهره برداری از آن حائز اهمیت است ، پرداختن به موضوع امنیت باغستان سنتی ، این یادگار منحصر به فرد و بی‌نظیر گذشتگان خردمند و فرهیخته در عرصه حفظ محیط زیست ، اقتصادی ، کشاورزی   و مهمتر از همه سوق الجیشی  است.
 
وی افزود: ضرورت دارد تا به منظور حفظ سلامت و جان شهروندان و باغداران و درختان ، ردیف بودجه ویژه برای تامین امنیت باغستان سنتی در اصلاح بودجه ۱۴۰۱ و بودجه سال آینده شهرداری قزوین لحاظ شود و با گشت زنی نیروی انتظامی در تمام فصول سال ، بتوانیم آرامش نسبی در این مجموعه تاریخی، میراثی و طبیعی را داشته باشیم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط