سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۰

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین پیشنهاد داد؛

به مناسبت روز زن از همسران آقایان شاغل در شهرداری قزوین نیز تقدیر شود

پیشنهاد می شود تا در کنار برگزاری مراسم تقدیر از بانوان شاغل در شهرداری قزوین از همسران آقایان شاغل در شهرداری نیز با اهدای هدایایی تقدیر شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،فاطمه اشدری رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین،در جلسه علنی شورا ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر اظهارکرد: میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، فرصت مناسبی فراهم آورده است تا با مرور هر لحظه از عمر پربرکت این بانوی بزرگ اسلام، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی باشیم.
 
وی ضمن تبریک این روز به بانوان شهر قزوین افزود: شورای اسلامی شهرقزوین در قالب فعالیتهای کمیسیون فرهنگی و بانوان برنامه های موثری را در حوزه های فرهنگی و بانوان در دستور کار دارد که یکی از آنها برگزاری مراسم تقدیر از بانوان شاغل در شهرداری قزوین است که خوشبختانه در ساعت صبح تدارک دیده شده است.
 
به گفته اشدری، اما اطلاع رسانی دقیقی از این مراسم برای حضور کارکنان اتفاق نیفتاده است.
 
وی پیشنهاد نمود؛تا در کنار این برنامه برای همسران پرسنل آقا نیز مراسمی برگزارشود یا اینکه هدایا و شاخه گلی نیز تقدیم آقایان شود تا به پاس قدردانی از حمایتهای همسرانشان به آنان هدیه نمایند.
 
اشدری ادامه داد: آقایان پرسنل شهرداری از این طرح استقبال نموده اند اما فعلا درمدیریت شهری برای این موضوع سازوکاری تعریف نشده است ؛لذا شایسته است در هفته گرامیداشت مقام مادر برای این پیشنهاد برنامه ریزی شود.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط