یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

حق شناس ،

لزوم تسریع و تسهیل در اجرای طرح هادی آباد قزوین

تملک پلاکهای باقیمانده درمحله هادی آباد نیازمند عزم جدی و تامین اعتبار از سوی مدیریت شهری قزوین است، لذا ضرورت دارد در راستای عمران و آبادی این محله اقداماتی عاجل صورت گیرد.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،محسن حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین  در جلسه علنی شورا ضمن محکوم نمودن  اقدام نابخردانه و تحریک آمیز پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته  از متن توده‌های مردم و میراث حکیمانه و پایان ناپذیر امام‌خمینی (ره) است که در همه صحنه ها حضور جدی و اثر بخشی داشته است.

وی افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس خط مقدم و درمبارزه با اشرار و حفظ دستاوردهای انقلاب نقش اصلی داشته و همیشه پیشقدم بوده است.
 
حق شناس با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از مرزهای اسلامی همیشه پای کار انقلاب و دفاع از ارزشهای مقدس آن بوده است تاکید کرد: سپاه مقتدر بحمدالله همیشه درعرصه های مختلفی مانند  پیشرفت و آبادانی،استکبار ستیزی، فناوری و تولید علم ،عمران ،پیشرفت وآبادانی، کاهش آلام بلایای طبیعی  ،دستگیری از مستمندان ،سرکوب دشمنان داخلی و خارجی شاگرد ممتاز بوده است ؛ ویقینا  سپاه با این ویژگیها خار چشم دشمنان خواهد بود و دشمنان سعی می کنندآن را از میان بردارند اما شک نکنیم که حرکت نابخردانه اروپاییان سپاه را پیش مردم عزیزتر خواهد نمود.
 
وی به مضمون فرموده امام راحل اشاره نمود که هر جایی دشمنان علیه  موضوعی متحد شدند بدانید که این اجماع بیانگر اهمیت موضوع است وعمل  خلاف روند قول آنان به حق است ،لذا امیدواریم دستاوردهای انقلاب به برکت مجاهدتها و رشادتهای سپاه به سرانجام برسد و درخت انقلاب بالنده تر شود.  
 
حق شناس در بخش دیگری از سخناشن ، در بررسی لایحه تملک پلاکهای باقیمانده در طرح هادی آباد توسط شرکت عمران و مسکن سازان استان گفت: وضعیت محله هادی آباد به لحاظ تاب آوری اصلا مناسب نیست و لازم است تا مدیریت شهری در تعیین تکلیف تملک پلاکهای باقیمانده در این محله تسریع داشته باشد.
 
وی تاکید کرد: وضعیت عمومی  این منطقه  به لحاظ تاب آوری شهری به گونه ای است که بایستی  با سرعت به سمت عمران و آبادی برویم و در زمینه طرح تملک  وجود شرکت کارگزار می تواند مفید و راهگشا باشد.
 
حق شناس تصریح نمود :بایستی مفاد تفاهم نامه فیمابین شرکت عمران و مسکن سازان و شهرداری قزوین پیرامون قیمت گذاری پلاکها  به رویت  اعضای شورا برسد ؛ همچنین ضرورت دارد شهرداری قزوین نسبت به تامین اعتبار تملک پلاکها اقدام نماید.
 
وی افزود: ضرورت دارد در بحث قیمت گذاری پلاکها و تملک نظارت و دقت زیادی صورت گیرد تا حقی از شهروندان ضایع نگردد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط