سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

فصیحی رامندی،

دریافت تسهیلات برای تامین اعتبار تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری

به منظور صرفه جویی در هزینه ها، روان سازی خدمات و دسترسی آسان مردم به مدیریت شهری، باید تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه جمع بندی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال۱۴۰۲ با بیان اهمیت تکمیل ساختمان شهرداری قزوین اظهار کرد: درحال حاضر بیش از ۱۵ ساختمان پراکنده تحت مدیریت شهرداری و سازمانهای مرتبط آن وجود دارد که در صورت تکمیل این پروژه، در بسیاری از هزینه ها از جمله انرژی و نیروی انسانی، نگهبانی و... صرفه جویی خواهد شد؛ براین اساس باید این موضوع در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
 
 به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین  برای تامین منابع مالی این پروژه باید یکی از دارایی های شهرداری برای این قضیه فریز شود و با تهاتر و یا فروش ،ساختمان شهرداری قزوین تکمیل شود.
 
وی تاکید کرد: قبل از در نظر گرفتن ردیف بودجه برای پروژه های تقاطع های غیر همسطح در بودجه ،بایستی تکمیل ساختمان شهرداری قزوین در اولویت و دستور کار قرار گیرد، لذا می توانیم با دریافت تسهیلات منابع اعتباری این پروژه را تامین کنیم.
 
فصیحی رامندی همچنین خواستار ارایه طرح شهرداری قزوین برای احداث پنج تقاطع غیر همسطح در شهر قزوین براساس اولویت های ترافیکی شد و گفت: برای این موضوع در بودجه ردیفی اختصاص می دهیم و پس از ارایه برنامه درخصوص اجرای  این پروژه ها تصمیم گیری خواهد شد.
 
وی همچنین خواستار ارایه طرح ها و پروژه های دارای اولویت اعضای شورا شد وگفت: برای جمع بندی نهایی و تصویب بودجه شهرداری قزوین در سال آینده پیشنهاد می شود پروژه های پیشنهادی و در اولویت شورا توسط اعضا ارایه گردد تا بتوانیم در جمع بندی نهایی برخی از آنها را در بودجه اعمال نماییم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط