یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

تصویب هفت لایحه شهرداری در کمیسیون تلفیق مالی ،عمران و فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری، عمران،ترافیک و امور زیربنایی و فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری،فرهنگی ورزشی و عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا و مدیران مربوطه و با هدف بررسی لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه لایحه سازمان زیباسازی شهرداری قزوین پیرامون  پاکسازی دیوار نویسی ها با حضور منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تایید شد.

همچنین لایحه مجوز مناقصه شارژ بلیط الکترونیک در ۱۰ باجه سطح شهر از دیگر لوایحی بود که با حضور تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین بررسی و پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورا به تصویب اعضای کمیسیون رسید‌.

براساس این گزارش؛ لایحه شهرداری قزوین پیرامون تعیین تکلیف  اسناد نکول شده تا پایان سال ۱۴۰۱و تخفیف در خسارت تاخیر و تادیه با حضور عصار زاده مدیر درآمد شهرداری قزوین مطرح شد و جهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع گردید

این گزارش می افزاید:لوایح شهرداری قزوین پیرامون مزایده اجاره‌ دو فروشگاه در منطقه گردشگری باراجین و  مجوز اجاره مجموعه پیست پرش سورتمه و مجوز اذن انتفاع زمین جهت ایستگاه های خودکار هواشناسی توسط میراشه مدیر منطقه نمونه گردشگری باراجین تشریح شد و پس از بررسی و ارزیابی جوانب مربوطه این لوایح به تایید اعضای کمیسیون رسیدند.

همچنین گفتنی است؛ در بخش دیگر این جلسه درخواست شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری قزوین با حضور ابراهیمی مدیر شرکت  مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین لایحه شهرداری قزوین پیرامون فروش ضایعات و غیر قابل استفاده در انبار مرکزی از طریق تشریفات مزایده با حضور بیگدلی مدیر انبار شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تایید شد.

در این جلسه همچنین نامه استانداری قزوین مبنی بر مساعدت درخصوص ساماندهی معتادین متجاهر مبنی بر پرداخت قدر السهم شهرداری مطرح گردید و جهت تصمیم گیری به صحن شورا ارجاع شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط