شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

فصیحی رامندی ،

اجرای پروژه اتصال پل امام رضا (ع) به پل مرحوم ابوترابی و در ادامه پل ولایت و اتصال به بلوار آیت اله باریک در سال آینده

پروژه های اتصال پل امام رضا (ع) به پل مرحوم ابوترابی  و ادامه پل ولایت و اتصال به بلوار آیت اله باریک بین ، احداث میدان میوه و تره بار مرکزی ،تکمیل تئاتر شهر،اجرای فاز سوم ساماندهی محور نسیم شمال حدفاصل بلوار میرزاکوچک خان تا بلوار شهید باهنر از پروژهای مهم و شاخصی هستند که در سال آتی اجرایی می شوند.

فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی.خرید اتوبوس و ون ، پروژه هوشمندسازی از دیگر پروژه های شهرداری است که در سال ۱۴۰۲ اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری  قزوین اظهار کرد:بودجه تقدیمی شهرداری برای سال آینده با رقم ۲۷۰۰ میلیارد تومان و با افزایش ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ ‌کاملا منطقی و معقول بود اما با پیشنهادات و بررسی اعضای شورا رقم بودجه با ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش با سه هزار میلیارد تومان تصویب شد که امیدوارم این افزایش منجر به غیر واقعی شدن بودجه نشود.

وی در ادامه به شاخص ترین پروژه های اجراشده در سال جاری در شهر قزوین اشاره نمود وگفت: با همت و تلاش اعضای شورا و مدیریت شهری قزوین در سال جاری موفق به تسویه بدهی کلان شهرداری به بانک شهر بودیم که می تواند منشا اثر و تحولات در مدیریت شهدی قزوین باشد، همچنین تکمیل چندین پروژه فرهنگی و ورزشی و بوستان‌های محلی،بام شهر و برج تجارت نیز از جمله پروژه های اجرا شده در سال جاری می باشد.

فصیحی رامندی ضمن تشکر از جدیت شهردار اظهار داشت: پیگیریهای جدی و اقدامات جهادی شهردار قابل تقدیر است و اگر تلاش و پیگیری ایشان نمی بود مشکل بانک شهر با کاهش قابل توجه و تهاتر حل نمی شد.
                                                                                                   
وی در ادامه بر لزوم پرهیز از بخشی نگری و منیت مدیران تاکید نمود و گفت:متاسفانه از گذشته تا بحال در شهر قزوین با یک بخشی نگری و خود محوری در دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری  مواجه بوده و هستیم که این موضوع آفت توسعه شهر است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود:برخی پروژه های شهری مانند اتصال پل امام رضا (ع) به همین دلیل  متوقف شد ؛این در حالی است که این پروژه می بایست در سال جاری به اتمام می رسید.

فصیحی رامندی خاطر نشان کرد؛ از این فرصت استفاده نموده و از محول الاحوال می خواهم که حال مارا با بهترین حال ها تغییر دهد و از منیت ها و بخشی نگری ها رهاشویم و در تصمیم گیری ها به خیر و صلاح و نفع شهر و مردم بپردازیم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط