یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۳

پیام تبریك رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی

علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر و مهدی صباغی شهردار قزوین به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی،پیامی را منتشر کردند. متن پیام به این شرح است:

روز دوازدهم فروردین،سالروز تجلی مردم‌سالاری دینی و طلوع رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷، بهارِ آزادی ۱۳۵۸ نویدبخش طلوع عصر نوینی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی بود، آنگونه که حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در همه‌پرسی تاریخی به دعوت حضرت امام(ره)، رأی ۹۸درصدی مردم را پشتوانه‌ی تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داد.

این روز گرامی،ثمره‌ی مجاهدت ملت مسلمان ایران،شهدای انقلاب، مبارزان و انقلابیون بزرگ و علمای اعلام و در رأس آن‌ها امام خمینی(ره) بود تا به ما یادآوری کند که برعهد مقدس خویش استوار بوده و مسیری که به پیش آمدیم را برای ساخت ایرانی قوی و تشکیل تمدن نوین اسلامی ادامه دهیم.

امروز و پس از چهل و چهارسال از همه‌پرسی تاریخی امام امت، ایران سرافراز در اوج قله‌های قدرت و افتخار به پیش می‌رود و فرزندان این سرزمین،در تمامی حوزه‌ها به ویژه در عرصه‌های علم و فناوری، صنایع روزآمد، پزشکی و درمانی،فضایی، هسته‌ای،نظامی و دفاعی و غیره صاحب توان،دانش و قدرت هستند.

اینجانبان فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را،به محضر مقدس حضرت بقیه‌الله(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و امت اسلامی و نیز همه‌ی مستضعفان و مظلومان جهان که چشم امید به این انقلاب و نظام دارند تبریک عرض می‌نماییم.

این پرچم مقدس در اوج اهتزار خواهد ماند و ان‌شاءالله به دستان صاحب اصلی آن، امام عصر(عج) سپرده خواهد شد.

مهدی صباغی      علی فرمانی
شهردار قزین       رئیس شورای اسلامی شهر قزوین

تصاویر مرتبط