سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۹

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

لزوم حمایت مدیریت شهری از ورزش جانبازان و معلولان

استعداد های زیادی در زمینه ورزش معلولان و کم توانان جسمی و جانبازان در شهر قزوین وجود دارد که ضرورت دارد در این حوزه حمایتهای خوبی توسط مدیریت شهری قزوین صورت گیرد.

   استعداد های زیادی در زمینه ورزش معلولان و کم توانان جسمی و جانبازان  در شهر قزوین وجود دارد که ضرورت دارد در این حوزه حمایتهای خوبی توسط مدیریت شهری قزوین صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد:در جشنواره نوروزی بهار در بهار،مسابقات والیبال نشسته معلولان جام رمضان  به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد که بیانگر توجه شورا و مدیریت شهری در این حوزه می باشد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۸ تیم بازی های مختلفی را انجام دادند که درنهایت چهار تیم به مرحله فینال راه یافتند و با اهدای مدال ،لوح تقدیر و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
 به گفته وی برخی از این ورزشکاران دارای مدال طلای المپیک بوده و در باشگاههای خارجی مشغول فعالیت ورزشی هستند.
 
صلح جو  همچنین خواستار توجه ویژه و حمایتهای خاص شورا و مدیریت شهری قزوین از این ورزشکاران شد و گفت: این دسته از ورزشکاران به دلیل محدودیتهای جسمی باید تحت مراقبتهای جسمی و پزشکی خاص قرار داشته باشند لذا باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط