سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۵

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین؛

صعود تیم شمس آذر به لیگ برتر برای استان قزوین مایه افتخار و خوشحالی است

موفقیت بزرگ حضور تیم فوتبال شمس آذر قزوین در مسابقات لیگ برتر در سایه همدلی و تلاش بی وقفه کادر فنی، مسؤلین و سهامداران باشگاه صورت گرفت که افتخاری بزرگ برای استان قزوین و تاریخ ورزش قزوین خواهد بود.

حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک صعود مقتدرانه تیم فوتبال شمس آذر قزوین به مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: پویایی ورزش به شور و هیجان جوانی منتهی می گردد و رشته جذاب فوتبال از عوامل موثر در قوام یافتن اتحاد و همدلی است.

وی با بیان اینکه به توانایی آقای سعید دقیقی سرمربی این تیم و بازیکنان قدرتمند آن افتخار می نمایم افزود: خوشبختانه تیم فوتبال شمس آذر، امسال با مدیریت و سرپرست جدید و همت و تلاش بازیکنان توانست به لیگ برتر راه پیداکند که افتخاری برای شهر قزوین است.

صلح جو ،ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و کلیه دست اندرکاران این تیم خاطر نشان کرد: کسب این موفقیت بزرگ را به مردم قزوین تبریک عرض نموده و استمرار موفقیت و پیروزی انها  را از درگاه ایزد منان خواهانم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین اظهار امیدواری نمود: باحمایت مسئولین ، استاندار محترم و مدیریت شهری شاهد ارتقائ هرچه بیشتر و رقم خوردن لحظات به یادماندنی در ورزش قزوین به ویژه فوتبال باشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط