سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۵

بررسی ۹ لایحه شهرداری قزوین در کمیسیون تلفیق عمران با مالی شورای اسلامی شهر قزوین در تالار مردم

جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران ترافیک و امور زیربنایی با مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران ،ترافیک و امور زیربنایی با مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور ولی چگینی رئیس کمیسیون مالی و سایر اعضا، عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار و جانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک،تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی، سعیدی مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه لوایح اخذ مجوز استعلام مناقصه بالای ۵۰۰ میلیون تومان مبنی بر تهیه و نصب و اجرای پایه تابلوهای راهنمایی مسیر سطح شهر قزوین و تهیه و اجرای فونداسیون تابلوهای راهنمای مسیر و اقدامات ترافیکی در پروژه کمربندی آيت اله باریک بین (کمربندی شرق) و خرید ۸ دستگاه دوربین نظارت تصویری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

براساس این گزارش،لوایح اخذ صدور مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه های دیوار کشی و ایمنی رودخانه اسماعیل آباد، محصور نمودن زمینهای خالی و پروژه تکمیل پارک امیر کبیر پس از بررسی مورد تایید اعضا قرار گرفت.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه، لوایح تامین ناوگان خطوط اتوبوسرانی شهر محمودآباد بیدستان و شریفیه به قزوین و بالعکس در قالب توافقنامه و به مدت یکسال و حداکثر تا ۶ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برابر شرایط خصوصی با حضور تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین دراین جلسه شاخصهای کارگروه تخصصی شهرسازی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین  در سازمان حدمات طراحی شامل مطالعه و طراحی در حوزه کالبدی شهرسازی ایمنی و مدیریت بحران، مطالعه و طراحی در حوزه محیط زیست و خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک مطالعه و طراحی در حوزه خدمات مدیریت ، توسعه سیاستهای انجام پروژه های مطالعاتی و طراحی به صورت امانی،مطالعه و طراحی در حوزه اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

 گفتنی است، شاخصهای حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در تدوین برنامه‌ پنج ساله شهرداری قزوین شامل راه اندازی و توسعه سامانه جامع سرمایه انسانی پایش اثر بخشی برنامه های آموزشی کارکنان، افزایش سرانه آموزشی کارکنان بهبود مستمر تقویم آموزشی سالانه،استقرار طرح کارکنان نمونه در مجموعه شهرداری،بهبود مستمر فرآیندهای ارزشیابی عملکرد کارکنان ،ارتقای برنامه های آموزش و حفاظت سلامت،نرخ رشد امور حمایتی و تشویقی کارکنان مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در پایان این جلسه ،موضوع  درخواست انجمن صنفی مینی بوسرانان استان قزوین مبنی بر افزایش نرخ کرایه مینی بوس برای شهرک کاسپین و سرویس کارخانجات با حضور اعضای انجمن صنفی مینی بوسرانان استان قزوین بررسی شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط