پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۷

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در آستانه روز شوراها خبر داد؛

افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی در مناطق کم برخوردار شهر قزوین

در راستای تحقق وعده های شورای ششم در حوزه افزایش ارایه خدمات شهری و امکانات رفاهی در مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری پروژه های مختلفی در دستور کار شورا و مدیریت شهری قزوین قرار گرفته است که بزوی آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین درآستانه سالروز تاسیس نهاد شوراها ضمن تبریک این روز اظهار کرد: توجه به نقاط محروم و کم برخوردار شهر قزوین و مناطق منفصل شهری از اولویت های مهم و سیاست های جدی شورای ششم است.
 
وی همچنین افزود: در این راستا شورای اسلامی شهر قزوین پروژه های مختلفی را دربخشهای گوناگون در مناطق مذکور در دستور کار قرار داد و تاکنون نیز چند پروژه از قبیل فرهنگسرای هادی آباد، فرهنگسرای خیابان شهید منتظری، و تعریض پل ناصرآباد به افتتاح رسیده و مورد بهره برداری شهروندان قرارگرفته است.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین  بر لزوم توجه به رعایت عدالت و توازن در بودجه مناطق محروم و کم برخوردار هر  قزوین تاکید نمود و گفت: مدیریت شهری قزوین در جهت محرومیت زدایی و توسعه شهری و رعایت عادلانه امکانات پروژه خانه فرهنگ ناصرآباد  را احداث نموده که در هفته ملی شوراها افتتاح می شود و در نقاط مختلف شهر نیز پروژه های دیگری از جمله فرهنگسرای چوبیندر، مجموعه ورزشی و فرهنگی مشعلدار و بوستان بانوان را در دستور کار دارد که انشاالله در سال جاری مورد  بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فصیحی رامندی در پایان اظهار داشت: بنده به سهم خود از پیگیری جدی شهردار برای تکمیل پروژه ها و بازدید مستمر وی از روند جاری و سرعت بخشی به تکمیل آنها تشکر و قدردانی می کنم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط