یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۰

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در دیدار با اعضای شورای شهر قزوین؛

هلال احمر به عنوان یک یار در کنار مدیریت شهری است

به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین به همراه هیأت در پارلمان محلی قزوین حضور یافتند و ضمن تبریک روز شوراها با رئیس و اعضای شورا دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،در این دیدار حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ضمن تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و قدردانی از تلاش‌های انجام شده اظهار کرد؛ اعضای شورا به عنوان افراد صادق و امانتدار در عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان قزوین در تمامی بخشهابه عنوان یک یار در کنار مدیریت شهری است افزود؛این نهاد در همه سطوح آماده همکاری و تعامل با مدیریت شهری قزوین است.

سرپرست جمعیت هلال احمراستان قزوین  در ادامه با اشاره به اقدامات این ارگان گفت:در جمعیت هلال احمر استان ۸۶۰۰ نفر عضو جوان و ثبت شده وجود دارد و ۵ هزار عضو  آن نیز بالای ۳۵ سال سن دارند؛ لذا  این آمادگی وجود دارد تا در زمینه رسانه ،درمان و آموزش اقدامات مشترکی را با مدیریت شهری قزوین داشته باشیم.

وی ادامه داد؛جمعیت هلال احمر استان قزوین در سال گذشته ۶ میلیاردو ۸۰۰میلیون تومان کمک هزینه درمان و دومیلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت نموده است.

وی همچنین از اجرای برنامه های تعاملی و مشترک میان شورا و مدیریت شهری و جمعیت هلال احمر استان قزوین استقبال نمود .

در این جلسه علی فرمانی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود در این دیدار پرداختند و به دلیل حسن توجه جمعیت هلال احمر استان قزوین به نهاد شورا قدردانی نمودند.

در پایان این این دیدار خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از تلاشها و زحمات اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با اهدای گل قدردانی نمود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط