چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۳

مهدی خانی،

به زودی پروژه های مهم و تاثیر گذاری در شهر قزوین به بهره برداری می رسد

بزودی با تکمیل طرح های عمرانی تاثیر گذار شاهد اتفاقات زیربنایی مهمی در شهر خواهیم بود که منجر به جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، مهدی مهدی خانی رییس کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرقزوین،در آئین افتتاح طرح های عمرانی و فرهنگی شهرداری قزوین با تاکید براینکه تلاش اعضای شورا وتیم مدیریت شهری قزوین تکمیل پروژه های نیمه تمام است ،اظهار کرد: با عزم جدی،اراده قوی و همتی که شهردار و اعضای شورا اسلامی شهر قزوین دارند مطمئنا با افتتاح طرح های جدید در آینده نزدیک شاهد روان سازی ترافیک در داخل شهر قزوین خواهیم بود.
 
وی تاکید کرد:افتتاح ۱۲ میدان تره بار در سطح شهر قزوین بزودی انجام می شود که این مهم می تواند معضل دست فروشی و بهبود سیما ومنظر شهری را در پی داشته باشد.
 
مهدی خانی همچنین خاطر نشان کرد: توسعه آرامستان بهشت کوثر و جابجایی میدان و تره بار از جمله پروژه های مهم وکلیدی است که با اجرای آنها کاهش معضل ترافیک را در بخشهایی از شهر شاهد خواهیم بود.
 
وی همچنین از ساماندهی منطقه هادی آباد خبر داد و گفت:این اقدام،کار بسیار ارزشمندی است که با عملیاتی شدن آن امیدواریم رضایت ساکنان این محله فراهم شود.  
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین از افتتاح پروژه کمربندی آیت الله باریک بین به عنوان یک ابرپروژه  در هفته دولت خبر داد و تاکید کرد: این پروژه جزو  پروژه های بزرگ عمرانی شهرداری است که با بهره برداری از آن شاهد روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.
 
وی همچنین به یکی از اقدامات خوب شورا ومدیریت شهری قزوین اشاره نمود وگفت: : آزادسازی زمین های کنار ارتش برای روان سازی ترافیک از دیگر طرح های مهم شهرداری قزوین است که بزودی شهروندان اخبار خوشی از این اتفاق دریافت خواهندکرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط