چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۳

صباغی شهردار قزوین،

بوستان باراجین ،قزوین را به قطب گردشگری کشور تبدیل می کند

بوستان باراجین به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین با اجرای طرح های اقامتی، شهربازی، هفت دره، دهکده طبیعت و آلاچیق های مدرن در حال تبدیل شدن به یک مجموعه کم نظیر گردشگری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، مهدی صباغی در آئین بهره برداری از طرح های عمرانی و فرهنگی شهرداری قزوین که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری قزوین برگزار شد، گفت: تبدیل شهر زیبای قزوین به منطقه نمونه گردشگری نیازمند ایجاد زیرساخت های مناسب، ایجاد حسن تعلق در شهروندان، معرفی مناطق گردشگری قزوین به شهروندان و سپس به گردشگران داخلی و خارجی است.

وی افزود:این مهم مستلزم طراحی و اجرای پروژه های فاخر در حوزه های مختلف فرهنگی،گردشگری و عمرانی در شهر قزوین است و این امر رسالت سنگینی می باشد که بر دوش  ما مدیران شهری است و مطمئنا با تلاش، پشتکار، همدلی و وحدت رویه می توان آن را به نحو احسن انجام داد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: ساختمان ادارای منطقه نمونه گردشگری باراجین یک پاتوق محلی -گردشگری است که می توانیم ضمن پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی در این مکان، کهن شهر تاریخی قزوین را معرفی کنیم، همچنین می توانیم در این مکان زیبا دورهمی های کاری جهت ایجاد همدلی، وفاق، وحدت رویه و همفکری با حضور دانشگاهیان، مراکز صنعتی، همکاران و مدیران شهری جهت اداره بهتر شهر برگزار کنیم.

وی همچنین از تلاش مدیریت شهری قزوین برای افتتاح پروژه کمربندی آیت اله باریک بین در هفته دولت خبر داد.

صباغی شهردار قزوین همچنین با اشاره به بهره برداری از خانه فرهنگ ناصرآباد  گفت: تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی باعث توسعه فرهنگی مناطق و کاهش آسیب‌ های اجتماعی می شود،لذا شهرداری قزوین از راه اندازی و احداث چنین مکان های فرهنگی حمایت می کند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها با راه‌اندازی چنین مراکزی با آرامش خاطر بیشتری فرزندان خود را برای مطالعه روانه می‌کنند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط