یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۷

در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی برنامه کارگروه تخصصی اقتصادی و مالی برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین در تالار مردم

در جلسه کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری قزوین برنامه کارگروه تخصصی اقتصادی و مالی برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین مورد بحث و برسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا، نصرالهی معاون مالی و اقتصادی، علمی معاون فنی و عمراني، مهدیون مدیر مالی ،سعیدی مدیر توسعه سرمایه انسانی، نیرومند رئیس دبیرخانه تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه و برنامه کارگروه  تخصصی اقتصادی و مالی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین برگزار شد.

براساس این گزارش،نصرالهی معاون مالی و اقتصادی شهرداری قزوین به ارائه گزارش برنامه حوزه مالی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین پرداخت و گفت: ایجاد خط اعتباری مالی به منظور تامین مالی پروژه های عمرانی و شهری،تهیه پیوستهای مالی و اقتصادی،جلوگیری از ایجاد و انباشت بدهی های ناشی از تسهیلات بانکی،اتصال کلیه فرآیندهای واحد درآمد به سامانه شهروند سپاری،وصول مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله برنامه های مدنظر در این حوزه می باشد.
 
در ادامه این جلسه همچنین برنامه های حوزه مالی مربوط به املاک نیز توسط جعفر نژاد کارشناس املاک شهرداری قزوین تشریح شد.

براساس این گزارش، بارگزاری املاک متعلق به شهرداری با رویکرد ایجاد ارزش افزوده، تعیین و تکلیف املاک راکد تملک از طریق توافقات با مالکین حقیقی و حقوقی از دیگر برنامه های تدوین شده می باشد.

بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه  لوایح افزایش سقف مناقصه و مزایده در انجام معاملات شهرداری ،تعیین حق السهم شهرداری در خصوص هزینه نگهداری معتادین متجاهر و اخذ مجوز از شورا مبنی بر تامین نیروی انسانی شرکتی مورد نیاز به تعداد ۴۷۳ نفر  مورد بررسی قرار گرفت و جهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط