سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

ولی چگینی ،

از ظرفیت سرمایه گذاران در احداث پل های عابر پیاده استفاده شود

سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین باید از ظرفیت سرمایه گذاران در احداث پل های عابر پیاده استاندارد که مجهز به آسانسور و پله برقی هستند استفاده نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،ولی چگینی رئیس کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهارکرد:با توجه به اینکه در شهر قزوین گاهی با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه هستیم و خیابان‌ها یکی از مکان های پر خطر برای رفت و آمد عابران است، ضرورت دارد در برخی مکان های پر خطر پل عابر پیاده احداث شود.

وی افزود:در شهرداری قزوین نیز  مانند اکثر شهر های کشور بودجه ای برای احداث پلهای عابر پیاده دیده نشده و مرسوم است که از طریق سرمایه گذاری و مشارکتی پل ها احداث شود یعنی سرمایه گذاران پل را احداث می کنند و بعد از آماده سازی به مدت معلومی که با شهرداری توافق می شود، از این سازه ها استفاده تبلیغاتی می کنند.

وی تدوین بسته های تشویقی را یکی از راهکارهای مناسب برای انگیزه سرمایه گذار دانست و افزود: پیشنهاد می‌شود سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین بسته های تشویقی برای سرمایه گذاری در احداث پل عابر پیاده تعریف کند.

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش در طرح دیدگاه خود پیرامون طرح جابجایی پل عابر پیاده در بلوار اسدآبادی و انتقال آن به بلوار آیت اله خامنه ای گفت:جابجایی این پل ممکن است باعث ایجاد خطرات جانی برای عابرین پیاده و ایجاد ترافیک در این محور شود.

وی تصریح کرد؛نباید با جابجایی این پل با جان شهروندان بازی شود لذا می توان با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در بلوار آیت اله خامنه ای نسبت به احداث پل عابر پیاده اقدام نمود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط