سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

حسین صلح جو،

توجه به موضوعات فرهنگی_ ورزشی تاکسیرانان در اولویت است

توجه به موضوعات فرهنگی_ ورزشی تاکسیرانان قزوینی در اولویت مجموعه شورا و شهرداری قزوین است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا خواستار افزایش میزان اعتبار برنامه های فرهنگی سازمان تاکسرانی شد وگفت: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی مدتهای زیادی در سطح شهر رانندگی می کنند و ضرورت دارد تا برنامه های ورزشی و فرهنگی خوبی برای آنها درنظر گرفته شود تا دچار مشکلات جسمی نشوند.

 صلح جو  ادامه داد: ضرورت دارد تا به فکر خانواده بزرگ و زحمتکش تاکسیرانی باشیم  و زمینه ای را فراهم کنیم تا تاکسیرانان محترم پس از ساعات زیادی که پشت رل هستند از سالن های ورزشی سازمان فرهنگی _ ورزشی شهرداری بهره برداری لازم را ببرند، شاید بتوانیم با این اقدام قدردان گوشه ای از زحمات این عزیزان باشیم.

وی تاکید کرد: درحال حاضر از سوی مدیریت سازمان تاکسیرانی برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی درنظر گرفته شده است که مستلزم تامین اعتبار به موقع می باشد لذا از مدیریت شهری درخواست داریم تا به موقع اعتبارات مورد نیاز این سازمان را دربخش برنامه ای فراهم نمایند.
 
 وی  در ادامه افزود: اقدامات و تلاشهای خوبی از سوی شورا و شهرداری قزوین صورت گرفته که شایسته است اطلاع رسانی های گسترده نظیر نصب بنر بیلبود و یا استفاده از ظرفیت رسانه ها صورت گیرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط