سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

علی فرمانی،

تقویم زمان بندی طرح ها و برنامه های شهرداری به شورا ارایه شود

به منظور رصد دقیق اقدامات مدیریت شهری قزوین ضرورت دارد تا تقویم زمان بندی طرحها و برنامه های مختلف تا چهار ماه آینده به شورا ارایه شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کاربررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد:باید مدیریت شهری قزوین در یک تقویم زمان بندی شده تمامی طرحها و برنامه های مناسبتی را به کمیسیونهای تخصصی شورا ارایه دهد تا اعضای شورا بتوانند برنامه ها را به دقت مورد بررسی و واکاوی قرار دهند و تصمیمات کارشناسی را در برنامه ها اعمال کنند.
 
وی در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه دوفوریتی برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان  گفت: این لایحه باید زودتر به کمیسیون مربوطه و صحن ارایه می شد تا اعضای شورا با فراغ بال و در فرصت مناسب نسبت به تهمیدات برگزاری مراسم و میزان هدایای درنظر گرفته شده برای قهرمانان اقدام می کردند.
 
وی در تذکری خواستار ارایه برنامه ها و طرحهای مدیریت شهری به شورا  در یک تقویم زمان بندی شد.
 
فرمانی همچنین پیرامون برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان گفت: برای برگزاری این مراسم باید اطلاع رسانی گسترده صورت گیرد و شهروندان در جریان برگزاری این مراسم قرار گیرند همچنین شایسته است  دراین مراسم ازمسئولان استانی و ورزشکاران بنام و مطرح کشور نیز دعوت به عمل آید .
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه که به بحث و بررسی پیرامون طرح جابجایی پل عابر پیاده بلوار اسدآبادی و انتقال آن به بلوار آیت اله خامنه ای اختصاص داشت گفت:علت عدم استفاده شهروندان از این پل نبود آسانسور وپله برقی است و فرهنگسازی مناسبی نیز درخصوص استفاده شهروندان از پل های عابر نشده است؛ لذا باید شهرداری قزوین شرایط ترددآسان شهروندان و فرهنگسازی در این زمینه رافراهم نماید ،از سوی دیگر باید برای جابجایی این پل نظر پلیس راهور نیز اخذ گردد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط