یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

بررسی تمهیدات برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال شمس آذر در شهرداری قزوین

اعضای کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لایحه دوفوریتی مساعدت شهرداری قزوین به تیم شمس آذر قزوین تمهیدات برگزاری جشن قهرمانی و اجلال این تیم توسط شورا و مدیریت شهری قزوین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح و نامه های  مربوطه در تالار مردم برگزار شد.

براساس این گزارش، لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین مبنی بر  مساعدت یک میلیارد تومانی به تیم فوتبال شمس آذر به جهت راه یابی به لیگ برتر و در راستای طرح اعضای شورا مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

گفتنی است؛اعضای کمیسیون بر لزوم برگزاری مراسم جشن قهرمانی توسط شورا و شهرداری قزوین برای تیم فوتبال شمس آذر تاکید نمودند و درخصوص تمهیدات برگزاری این مراسم تصمیم گیری نمودند.

همچنین،در این جلسه بر فضاسازی محیط  شهری درخصوص اطلاع رسانی برنامه جشن قهرمانی تیم شمس آذر در  شهرداری قزوین توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و برنامه های هفته ملی جمعیت  تاکید شد.

این گزارش تصریح می کند؛اعضای کمیسیون در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و رییس سازمان فرهنگی ورزشی در برگزاری برنامه اجلال از قهرمانان ورزشکار استان قزوین خواستار ادامه این روند در بخشهای مختلف هنری  علمی،فرهنگی و قرآنی شدند.

همچنین در این جلسه به نامه های واصله رسیدگی و تصمیم گیری شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط