یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

قاسم اللهیاری،

شورا و شهرداری قزوین در کنار تیم فوتبال شمس آذر است

شورا و شهرداری قزوین تمام ظرفیتهای خود را در کنار تیم شمس آذر به کار خواهد گرفت تا بتوانیم شاهد موفقیتهای روز افزون و بردهای شیرین این تیم در رقابتهای لیگ برتر باشیم .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که باحضور زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات انجام شده توسط مدیر عامل، سرمربی و تمامی عوامل اجرایی این تیم در صعود افتخار آمیز به رقابتهای لیگ برتر اظهار کرد:صعود افتخار آمیز تیم فوتبال شمس آذر به همراه تیم امید به رقابتهای لیگ برتر نشان از ظرفیت بالای استان قزوین در عرصه ورزش دارد لذا ضرورت دارد تا از این تیم حمایتهایی ویژه ای توسط مسئولان استانی و شهری صورت گیرد.
 
وی افزود: شورا وشهرداری قزوین از ابتدای رقابتها تا آنجا که امکان داشته در کنار تیم شمس آذر بوده است  و تمامی ظرفیتهای خود را در کنار تیم آورده تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.
 
اللهیاری خاطر نشان کرد: فضاسازی شهری و تبلیغات برگزاری مسابقات ،استفاده از ظرفیت اتوبوسهای درون شهری در جابجایی هوادان و علاقه مندان به فوتبال ،استفاده از لوگو پروژکتور در المان میدان مینودر و سایر موارد از جمله اقداماتی بوده است که مدیریت شهری قزوین در راستای حمایت از این تیم انجام داده است.
 
وی همچنین از هماهنگی ها برای همکاری و حمایتهای بیشتر شورا ومدیریت شهری قزوین در فصل آتی و رقابتهای لیگ برتر خبر داد وگفت: در این زمینه نیز همکاری و مساعدتهای مدیریت شهری قزوین پابرجا خواهد بود و امیدواریم در رقابتهای لیگ برتر نیز شاهد موفقیتها و بردهای شیرین این تیم باشیم.
 
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین ازطرح شورا و لایحه شهرداری قزوین مبنی برمساعدت و حمایت و تقدیر از زحمات بازیکنان تیم و عوامل اجرایی آن خبر داد وگفت : دراین راستا لایحه شهرداری قزوین مبنی بر مساعدت یک ونیم میلیارد تومانی به باشگاه شمس آذر به تصویب اعضای شورا رسید و مقرر گردید در مراسمی از بازیکنان و عوامل اجرایی تیم تقدیر شايسته به عمل آید.
 
وی همچنین از زحمات وتلاشهای مالک باشگاه تیم شمس آذر قزوین آقایان نجفیان و پوراسمعیل به جهت حمایتهای خود از این تیم قدردانی نمود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط