یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۱

اشدری ،

لزوم تعریف و اجرای پروژه های عمرانی جدید در شهر قزوین

با توجه به منابع مالی خوب شهرداری قزوین ضرورت دارد تا مدیریت شهری در تعریف و اجرای تک پروژه های عمرانی اهتمام جدی داشته باشد تا ذائقه مردم خوش و شیرین شود .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار  بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه شهرداری قزوین در سال جاری بدون نیاز به فروش زمین و تحقق کدهای درآمدی  در پرداخت حقوق پرسنل مشکلی نداشته اظهار کرد: با توجه به  ارقام خوب دریافتی از محل  ارزش افزوده در شهرداری ،لازم است  تا در شورای ششم شاهد تعریف پروژه های جدید باشیم و هر سال برای اجرایی شدن آنها تلاش نماییم اما متاسفانه یک پروژه جدید هم نداریم تا ذائقه مردم خوش شود.

 
وی بر اساس پروژه های روکش بودجه ۱۴۰۲  تاکید کرد: کلنگ زنی و احداث چند پروژه از جمله بوستان خانواده در باغستان ( قرادآباد) باید در فهرست برنامه ریزی مدیریت شهری باشد.
 
اشدری در ادامه  گریزی به احداث  آرامستان بهشت کوثر زد و گفت: اینکه در مدیریت شهری صرفا برای احداث آرامستانی که  نیاز صد تا ۲۰۰ سال آینده شهر قزوین است تلاش شود جالب نیست و مهمتر از همه اینکه ایجاد امید و امید آفرینی نمی کند ، لذا ضرورت دارد تا اجرای تک پروژه های عمرانی که ایجاد نشاط و رضایتمندی و امید آفرینی کرده و از سویی نیاز شهر قزوین است در دستور کار قرار گیرد .
 
 وی همچنین خواستار برگزاری جلسه شورای مدیران و معاونین شهرداری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین شد و افزود: به جهت افزایش تعاملات و ارتباطات بیشتر میان شورا و شهرداری قزوین پیشنهاد می شود جلسه مدیریت شهری با مدیران و معاونین با حضور اعضای شورا برگزار شود.
 
نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش خواستار پیگیری اعمال افزایش حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و گفت: لازم است افزایش حقوق رانندگان آژانس که از ابتدای امسال اجرایی نشده است پیگیری شود و به جهت جبران این چند ماه تاخیر هدیه نقدی به رانندگان اعطا شود.  
 
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط