سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۴

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین اعلام کرد:

احداث پارکینگ خودروی های سنگین در شهرک دانش

با اهتمام جدی شورای ششم و تیم مدیریت شهری پروژه احداث پارکینگ خودروهای سنگین در شهرک دانش اجرایی می شود .

حسین صلح جو ،رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین  با بیان این خبر اظهار کرد: شاهد اتفاقات خوب در شهرک دانش از جمله برنامه ریزی جهت احداث پارکینگ خودروهای سنگین برای رفاه حال شهروندان  ساکن در این منطقه هستیم .
 
وی افزود: یکی از مطالبات مهم مردم این منطقه اجرای پروژه احداث پارکینگ خودروهای سنگین در شهرک دانش است که در زمینی به مساحت ۲۶۰۰۰ مترمربع انجام خواهد شد که جا دارد از تلاش و پیگیریهای مدیرمحترم منطقه۴ شهرداری و مسئول ناحیه دانش  که پیگیر مطالبات و نیازهای این ناحیه هستند تقدیر نمایم.
 
 صلح جو همچنین به سایراقدامات خدمت رسانی  در این شهرک اشاره داشت و گفت:اجرای توافق میان اداره کل راه وشهرسازی و شهرداری قزوین در اراضی فاز سوم دانش و تخصیص زمین وآماده سازی آن جهت ساماندهی دستفروشان در این ناحیه از دیگر اقدامات مهمی است که شورا ومدیریت شهری قزوین در این منطقه انجام داده است .
 
به گفته وی اقدامات عمرانی خوبی نیز در راستای هدایت و جمع آوری آبهای سطحی  و آسفالت و زیر سازی کوچه ومعابر در شهرک دانش انجام شده است که نشان از توجه وپیگیری مدیر منطقه ، مدیر ناحیه و کارکنان خدوم  منطقه  چهار دارد که ستودنی است. همچنین امیدوارم طراحی و  ساخت سوله ورزشی مناسب و شایسته مردم خوب ناحیه دانش سریعتر آغاز شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط