سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۴/۱۶

در راستاي تعامل و همکاري بيشتر صورت گرفت؛

ديدار رياست و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين با مدير کل امور مالياتي استان

برنامه ديداررياست و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين با پوراميدي مدير کل امور مالياتي استان قزوين با هدف همسويي و تعامل بيشتر شوراي شهر، شهرداري و اين اداره کل برگزار شد.

 

اين جلسه ضمن آرزوي توفيق براي مدير کل امور مالياتي استان در راستاي اجراي سياستها و برنامه هاي کاري اين دستگاه، اظهار داشت: اداره کل امور مالياتي از جمله اداراتي به شمار مي آيد که همواره ارتباط خوب و منطقي با ديگر دستگاهها برقرار نموده است.

وي با بيان اينکه در نگاه شورا اداره کل مالياتي به خاطر ماهيت و رسالتي که دارد، جزو مجموعه مديريت شهري به شمار مي آيد، افزود: اگر دستگاههاي متولي امور شهري به وظايف خود عمل کنند و با شوراي شهر و شهرداري همکاري لازم را به عمل آورند، شهر به موفقيت و پيشرفت خواهد رسيد.

رياست شورا با بيان اينکه موضوعات کاري مشترک شورا و شهرداري با اداره کل امور مالياتي کم نيست، افزود: ماده 64 تقويم املاک، موارد مربوط به شوراي حل اختلاف مالياتي و عوارضات و درآمدهاي ناشي از اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده از جمله مواردي هستند که در سايه اين تعامل به نتايج مهمي دست خواهيم يافت.

وي اضافه کرد: براي رفع کمبودها و به ويژه خدمت رساني به مردم، آماده تعامل بيشتر، سازنده و جدي تر با دستگاههاي متولي در استان هستيم.

****

پور اميدي مدير کل امور مالياتي استان نيز ضمن ابراز خرسندي از برپايي اين نشست، با اشاره به نامگذاري امسال که از سوي مقام معظم رهبري "دولت و ملت، همدلي و همزباني" اعلام شد، گفت: با روحيه همدلي و همزباني در کنار يکديگر به فعاليت بپردازيم و موضوعات و مسائل مشترک را پيش ببريم.

وي در ادامه گزارشي از روند چگونگي انجام امور در رابطه با موضوعات و مسائل مشترک بيان و بر رفع موانع موجود و گسترش جنبه هاي همکاري تأکيد کرد.

**

گفتني است در ادامه جلسه علي صادقي نيارکي رئيس کميسيون اداري و مالي، فاطمه اشدري نايب رئيس کميسيون فرهنگي به همراه مريم نخستين و شهلاعطايي نمايندگان شورا در هيأت حل اختلاف مالياتي، صحبتها و موضوعات مطروحه خود را بيان کردند.

پايان پيام/1341/تير94

تصاویر مرتبط