دوشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۰۵

نايب رئيس کميسيون عمران شوراي اسلامي شهر قزوين:

پيچ خطر ساز پل قدس بايد حذف شود

اگر در مسير اوليه و بدون در نظر گرفتن پل قدس احتمال بروز تصادف وجود داشت، با احداث طرح فعلي علاوه بر تصادف، احتمال بروز خطر سقوط نيز افزايش پيدا خواهد کردو با حذف اين پيچ خطرناک از پل، مي توانيم عبور روان و آرام بخش تري را براي رانندگان ايجاد کنيم.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمدرضا صديقي نايب رئيس کميسيون عمران شورا با بيان اين مطلب وبا اشاره به وضعيت کنوني پل درحال ساخت قدس افزود: با توجه به اينکه در گذشته بلوار پيامبر اعظم به نوعي طراحي شده بود که بتواند از پشت بيمارستان قدس عبور نمايد و نقطه اجبار باعث شد که يک پيچ خطرناک براي ورود به ميدان قدس ايجاد شود، بنابراين نبايد خطر را از سطح به طبقه فوقاني انتقال داد که هم باعث تصادف و نيز سقوط شود.

محمدرضا صديقي نايب رئيس کميسيون عمران شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: نظر من افزايش سرعت در شهر نيست و مي گويم بايد حداقل خطر براي محدوده درون و برون شهري ايجاد کنيم.

براي توسعه شهر و تردد راحت تر شهروندان لازم است نسبت به ساخت زير گذرها و روگذرها در شهر اقدام شود به ويژه بايد تلاش کنيم نسبت به رينگ دروني و بيروني شهر يک اقدام اساسي انجام شود که اين موضوع تردد همشهريان عزيز را تسهيل مي کند.

وي افزود: يکي از اين روگذرها، روگذر قدس و پل جهتي بلوار شهيد بهشتي به سمت بلوار پيامبر اعظم است و با عنايت به اينکه ما در اجراي پل جهتي قدس، نقطه اجباري نداريم که پيچ خطرناک ايجاد نماييم، پيشنهاد مي شود معاونت عمراني شهرداري نسبت به اصلاح پل جهتي قدس اقدام نمايد.

اين عضو شورا خاطر نشان کرد: در حال حاضر آن نقطه کانون خطر براي ماشينهايي است که از آن مسير حرکت مي کنندو مشاور و مجري مي توانست زاويه و شعاع پل را از 95 به 135 برساند.

وي در پايان يادآورشد: به نظر مي آيد پيچ هاي اين پل کانون خطر ساز براي شهر قزوين شود، بنابراين حتي المقدور شعاع پل را افزايش دهيم تا خطرات آن پس از افتتاح کامل پل، به حداقل برسد.

پايان پيام/1350/تير94

تصاویر مرتبط