یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار شد ؛

نارضایتی شهروندان از افزایش افسار گسیخته عوارضات شهرداری /مدیران استانی در رفع ترافیک دروازه رشت همراهی کنند

افزایش افسار گسیخته عوارضات شهری باعث ایجاد نارضایتی بیش از حد شهروندان شده است و ضرورت دارد تا بازبینی و بازنگری در نرخ عوارض برای بودجه سال آینده در دستور کار قرار گیرد و نسبت به کاهش جدی عوارض اقدام کنیم .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ولی چگینی رییس کمیسین مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با اشاره به نارضایتی مردم از افزایش سنگین عوارض در بخشهای مختلف اظهار کرد:  متاسفانه شاهد افزایش  چهار برابری عوارض شهری هستیم و منجر به نارضایتی شهروندان شده است که باید بازنگری شود
 
 وی ادامه داد: این افزایش افسار گسیخته باعث ایجاد نارضایتی بیش از حدشهروندان شده است و ضرورت دارد تا بازبینی و بازنگری در نرخ عوارض برای بودجه سال آینده  در دستور کار قرار گیرد و نسبت به کاهش جدی عوارض اقدام نماییم .
 
وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار ورود مسئولان استانی به موضوع ترافیک بسیار سنگین در محور دروازه رشت شد و گفت: به نظر می رسد مسئولان استانی برای رفع ترافیک در دروازه رشت همراهی لازم را ندارند.  
 
چگینی ضمن ابراز گلایه و نگرانی از وضعیت ترافیک شهر به ویژه در محور دروازه رشت گفت: مردم امروز به شدت از ترافیک دروازه‌ رشت گله‌مندند و متأسفانه برخی از مدیرانی استانی برای رفع ترافیک این محور با ما همراهی نمی‌کنند.
 
 وی با تاکید بر اینک نکته که در این محور چندین فقره تصادف منجر به فوت و جرح شهروندان رخ داده است خاطر نشان کرد: به منظور رفع این مشکل باید زیرگذر اردبیلک را ایمن سازی و استاندارد کنیم و برای  بازگشایی آن اقدام شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط