سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۱

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر قزوين:

زيرساخت هاي گردشگري با همت مسئولان ارتقاء مي يابد

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: زيرساخت هاي گردشگري با همت مسئولان ارتقاء مي يابد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ "حکمت الله داوودي" در جلسه مشترک اعضاي شورا و شهردار با مدير کل ميراث فرهنگي و صنايع دستي استان با بيان اينکه تلاش در حوزه گردشگري تنها متعلق به يک دستگاه نبوده و شهرداري نيز در اين بخش وظيفه دارد، گفت: شهرداري قزوين با حمايت شوراي شهر طي سالهاي اخير در اين بخش با برگزاري جشنواره روز قزوين، مجمع جهاني شهرهاي اسلامي و يا اجلاس شهرداران آسيايي به خوبي توانسته در حوزه گردشگري کار کند.

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شورا با تأکيد بر اينکه زيرساخت هاي گردشگري با همت جمعي مسئولان ارتقاء مي يابد، افزود: براي دست يابي به راهکار منطقي در رابطه با پروژه هايي همچون شهيد انصاري شرقي، پارکينگ سعدالسلطنه و برخي موضوعات در حوزه ترافيکي مي توانيم با همکاري مشترک به موفقيت دست پيدا کنيم.

وي با بيان اينکه در اغلب مسيرهاي قزوين، نمي توان تنها مسير پياده براي تردد گردشگران ايجاد کنيم، گفت: به عنوان نمونه در بازار قزوين که به آثار تاريخي دسترسي و نزديکي دارد نمي توانيم مسير پياده ويژه ايجاد کنيم چراکه به دليل ايجاد اختلال در دسترسي سواره با مشکل مواجه مي شويم.

 داوودي خاطر نشان کرد: بنابراين بايد با برگزاري جلسات کارشناسي و مشترک چند جانبه از شوراي شهر، شهرداري و ميراث فرهنگي تدابير لازم انديشيده شود تا به نتايج مهم و اجرايي برسيم.

پايان پيام/1426/مهر94

تصاویر مرتبط