سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۱

شهردار قزوين:

براي پيشرفت گردشگري شهر از امروز آغاز کنيم

شهردار قزوين گفت: براي پيشرفت گردشگري شهر بايد از امروز آغاز کنيم و فردا دير خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ "مسعود نصرتي" در جلسه مشترک اعضاي شوراي شهر با مدير کل ميراث فرهنگي و صنايع دستي استان شناخت دستگاههاي مسئول از حوزه گردشگري و وظايفي که در اين بخش دارند را براي رسيدن به هم افزايي ضروري دانست و گفت: شايد ميراث فرهنگي تنها متولي در حوزه گردشگري نام بگيرد ولي مي تواند براي تلاش بيشتر و کسب موفقيت هاي بهتر از توان مردم و ديگر دستگاهها کمک بگيرد.

شهردار قزوين ضمن برشماري توانمندي هاي قزوين و اينکه در حوزه گردشگري به آموزش، فرهنگ سازي، امنيت، تقويت زيرساخت ها و باور اجتماعي و اتحاد بين مسئولان امر نيازمنديم گفت: بايد در اولين قدم بدانيم که در قزوين در کدام زمينه تخصصي گردشگري مي خواهيم فعاليت و تلاش مستمر داشته باشيم و سپس درجذب گردشگر داخلي و سپس خارجي تلاش کنيم.

وي همچنين با اشاره به اقدامات عملي که شهرداري براي رونق بخش گردشگري انجام داده، افزود: اگر گردشگري وظيفه ذاتي سازمان ميراث فرهگي است براي شهرداري ها با توجه به شرايط اقتصادي موجود حياتي است چراکه به منابع دولتي متصل نيستيم و از سوي ديگر به درآمد پايدار نيز مي انديشيم.

اين مسئول با تأکيد بر اينکه شهرداري با حمايت شورا آماده انجام هر گونه همکاري در حوزه گردشگري است، گفت: در سال همدلي و همزباني بايد به وفاق برسيم و فرمايشات رهبري را براي اتحاد هر چه بيشتر مردم و مسئولان اجرايي کنيم.

وي با بيان اينکه هر گونه اقدامي که در حوزه گردشگري انجام شده ناشي از خرد جمعي بوده است، گفت: با همت و مشارکت همه دستگاهها گردشگري شهر پيشرفت مي کند و در کنار آن بخش خصوصي مي تواند به کمک بيايد.

نصرتي با ابراز اميدواري از اينکه قزوين در آينده جزو 10 استان اول کشور در جذب گردشگر شود، بايد براي تلاش و همدلي امروز را اولين روز در نظر بگيريم و ضمن فراموشي گذشته، تلاشها را به شکل مستمر براي دست يابي به نتيجه مطلوب به انجام برسانيم.

پايان پيام/1431/مهر94

تصاویر مرتبط