یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۰

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خاطرنشان کرد؛

تأکيد بر اجراي سياست هاي پدآفند غير عامل در مجموعه مديريت شهري

پارلمان محلي قزوين به عنوان نهاد مردمي تلاش دارد تا سياست ها و برنامه هاي پدآفند غيرعامل در مسير سازندگي و اجراي پروژه هاي عمران شهري لحاظ شود تا در بحران با آسيب کمتري مواجه شويم.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج ‌الله فصيحي‌ رامندي رئيس شوراي شهر در جلسه شورا ضمن تأکيد بر اين مطلب افزود:در راستاي اجراي پدآفند غير عامل برنامه‌ها، همايش‌ها و سمينارها مختلفي در کشور و استان‌ها برگزار شده است چراکه کشوري مانند ايران در شرايطي است که دشمنان بي‌شماري دارد و بايد پدافند غيرعامل به عنوان يک موضوع اصلي در دستور کارش قرار گيرد تا در شکست دشمنان بتواند موفق‌تر باشد.

فصيحي‌رامندي بيان کرد: با تحقق پدافند غيرعامل بايد طي احداث بناهاي اجتماعي، اداري و مسکوني، تدبيري در استفاده چند منظوره از آنها اتخاذ کرد تا در شرايط بحراني بتوان تصميمات درست با هدف کمترين آسيب‌پذيري اخذ شود.

وي افزود: پدافند غيرعامل دستور کار و تاکتيک نويي در کشور است که طي چند سال گذشته برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي لازم انجام شده است تا احداث بناها به شکلي باشد که در شرايط بحراني استفاده بهينه از آنها کنيم.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خاطرنشان کرد: سياست‌هاي پدافند غيرعامل، اين هفته در سطح کشور اعلام و ابلاغ شد و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي موظفند در آن راستا حرکت کنند و پارلمان محلي قزوين بنابر مزيت هايي که اين مهم دارد نسبت به اجراي آن در مجموعه مديريت شهري تأکيد دارد.

اين مسئول در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهيد حسين فهميده در هشتم آبان ماه، گفت: اين روز به مناسبت شهادت اين شهيد بزرگوار به نام روز نوجوان و بسيج دانش‌آموزي نامگذاري شده است.

فصيحي‌رامندي خاطرنشان کرد: شهيد حسين فهميده حماسه‌اي در تاريخ انقلاب اسلامي، يک سمبل در دفاع مقدس و الگويي بي‌نظير براي جوانان بود که نامگذاري بسيج دانش‌آموزي به حق مختص ايشان است.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينکه شهيد فهميده الگوي فداکاري، ‌گذشت و از خودگذشتگي است، بيان کرد: قشرهاي مختلف مردم به ويژه نسل امروز بايد از سيره اين شهيد بزرگوار الگوبرداري کنند تا در زندگي موفق‌تر باشند.

پايان پيام/1448/آبان94

تصاویر مرتبط