چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۷

در جلسه شوراي اسلامي شهر با فرمانده نيروي انتظامي استان تأکيد شد؛

تعامل در راستاي حل موضوعات خدمات شهري و انتظامي/ مجموعه مديريت شهري و نيروي انتظامي از يک خانواده هستند

در جلسه مشترک مجموعه مديريت شهري با فرماندهي نيروي انتظامي بر افزايش تعامل دوجانبه، تشکيل يگان انتظامي و اجرائيات شهرداري، افزايش روشنايي شهر در شب، ساماندهي وانت بارها، استقرار پررنگ تر نيروي انتظامي در بوستان فدک و حل بسياري ديگر از موضوعات شهري و انتظامي تأکيد شد.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي رياست شوراي شهر در جلسه شورا که با حضور سردار مهدي محمودي فرمانده نيروي انتظامي استان برگزار شد ضمن گراميداشت سالروز شهادت شهيد زين الدين در سال63، اين شهيد را شخصيتي شجاع، مخلص، مؤمن و متعهد برشمرد و گفت: اين شهيد بزرگوار با وجود جواني ولي در عرصه جنگ و مقاومت و جهاد بسيار با تدبير و با ذکاوت بودند و الگويي شاخص براي ديگر همرزمان خود به شمار مي آمدند.

وي در ادامه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران را به عنوان عامل و سرباز اصلي و جلودار برقراري امنيت در جامعه برشمرد و ادامه داد: حضور نيروي انتظامي در تمامي عرصه ها، مناسبتها، ايام تعطيل و غير آن براي برقراري آسايش، آرامش، امنيت و نظم جامعه بسيار ستودني است.

رياست شوراي شهر برقراري جلسات و تعاملات دوسويه مجموعه مديريت شهري و نيروي انتظامي را گامي مهم در راستاي تأمين امنيت شهر و حل موضوعات و مسائل انتظامي، ترافيکي و اجتماعي اعلام کرد.

فصيحي در بخش بعدي سخنان خود با اشاره به تصميمات، نقطه نظرات مطرح شده در جلسه که پيرو حل برخي موضوعات و مسائل شهري مطرح شد، اظهارداشت: يکي از مهمترين مصوبات شورا احداث مکاني براي ايجاد مرکز خريد و فروش خودرو بوده تا مأموران آگاهي و شماره گذاري خودرو در آن حضور داشته باشند که سازمان ميادين شهرداري پيگير تحقق برنامه ها و اقدامات مربوطه است.

وي در ادامه ضمن اينکه از در حال ساخت بودن دو پارکينگ مکانيزه در قزوين خبر مي داد، گفت: زمان بهره برداري اين پارکينگ ها دور نيست و با افتتاح تأثير بسزايي در جبران کمبود فضاي پارک خودرو در قزوين برداشته مي شود.

رياست شورا تاريکي شهر در شب و مشکلات مربوط به روشنايي را از مهمترين خواسته ها و پيگيري هاي مجموعه مديريت شهري برشمرد و اضافه کرد: اگر تأمين روشنايي نقاطي از شهر احتياج به پيگيري و تعامل با شرکت توزيع نيروي برق دارد، مجموعه مديريت شهري از آمادگي براي تحقق اقدامات لازم برخوردار است.

اين عضو شورا همچنين از برگزاري جلسات و پيگيري ها براي استقرار مرکز مونيتورينگ راهور خبرداد و افزود: اعتبار لازم به ميزان 80 ميليون تومان براي تأمين تجهيزات لازم همچون فيبر نوري مرکز اختصاص داده شده و در سال گذشته به علت فراهم نبودن زيرساخت ها محقق نشد ولي پيگيري ها براي دست يابي به نتيجه نهايي ادامه دارد.

وي موافقت مجموعه شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين با تشکيل يگان انتظامي و اجرائيات شهرداري و يا يگان انتظامي مشترک را اعلام کرد و گفت: در اين مجموعه نمايندگاني از شوراي اسلامي شهر، شهرداري و نيروي انتظامي حضور دارند.

رياست شورا با تأکيد بر حل مشکل سد معبر به جلساتي که تاکنون با حضور متوليان امر در استانداري و فرمانداري برگزار شده است، گفت: ساماندهي وانت بارها با همکاري نهادها و دستگاههاي متولي تحقق مي يابد و به طور حتم با تشکيل اتاق فکر و به کارگيري راهکارهايي مي توان به نتايج مهمي دست يابيم.

وي استقرار مستمر و مداوم نيروي انتظامي در بوستان ملي باراجين براي برقراري امنيت بيشتر را مهم دانست و گفت: با هم انديشي متقابل مي توانيم مکاني براي استقرار نيروي انتظامي درنظر بگيريم.

فصيحي رامندي استفاده از ظرفيت شوراياران در تحقق موضوعات و مسائل مطروحه در جلسه را که به صورت پيشنهاد از سوي اعضاي شورا مطرح شد را گامي مهم در راستاي استفاده از توان مردمي در موضوعات مختلف خدمات شهري و انتظامي دانست.

پايان پيام/1483/آبان94

 

تصاویر مرتبط