شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۳۰

رئيس کميسيون فرهنگي _ ورزشي شهرداري قزوين خواستار شد؛

تدوين آئين نامه جذب سرمايه گذار براي اجراي پروژه هاي عمراني _ فرهنگي

اميدواريم شهردار محترم آئين نامه و يا شيوه نامه اي به منظور اجراي پروژه هاي عمراني _ فرهنگي به مجموعه خود ابلاغ نمايد تا با يک سياست و تشکيل جلسات خاص شاهد ورود سرمايه گذار بخش خصوصي در اين زمينه ها باشيم.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو با اشاره به برگزاري جلسه اخير کميسيون فرهنگي که با موضوع بررسي ميزان پيشرفت پروژه هاي عمراني _ فرهنگي شهر برقرار شد، اظهارداشت: اقدامات تملک زمين و احداث فرهنگسراي شهيد بابايي در خيابان سعدي انجام شده و همچنين به منظور تأمين فضاي پارکينگ محله عبيدزاکان و موزه مردم شناسي قجر تلاشها براي تملک قطعه زميني در خيابان عبيدزاکان و احداث پارکينگ ادامه دارد.

وي ادامه داد: اميدواريم تا پايان سال با ارسال لايحه اي از سوي شهردار به شورا که اين موارد در آن گنجانده شده موضوع احداث پارکينگ عبيدزاکان را ضمن تصويب شوراي اسلامي شهر به نتيجه برسانيم.

صلح جو با اعلام اين خبر که مکان يابي براي ساخت موزه اسباب بازي، رصدخانه و بوستان ترافيک در حال انجام است، گفت: در حال گذر از مشکلات مربوط به احداث فرهنگسراي امام خميني (ره) هستيم، به طوريکه با انعقاد تفاهم نامه با مجريان جديد، تا پايان سال تصميمات لازم به منظور ادامه احداث پروژه اخذ مي شود.

اين عضو شورا يادآورشد: بزودي شاهد شروع به کار عملياتي خانه هاي فرهنگ رز و سنجيده که کلنگ احداث آنها بر زمين خورده، هستيم و همچنين در منطقه کمتر توسعه يافته خيابان مجاهد، منزلي در کنار مسجد امام علي (ع) تملک شده است که واگذاري آن به منظور تبديل به مرکز فرهنگي و ديني صورت پذيرفته است.

وي افزود: انشاء ا... با نهايي شدن طرح زمين چمن مصنوعي شهرک مينودر، تا پايان سال شاهد عملياتي شدن اين پروژه ورزشي در اين منطقه از شهر خواهيم بود و در کنار اين تکميل زمين ورزشي چوبيندر در دستور کار شهرداري منطقه يک قرار دارد و الحمدلله شاهد تغيير در اين فضا نسبت به سال گذشته بوديم که لازم است با توجه شهردار محترم شاهد اتمام آن به مرور زمان باشيم.

صلح جو خاطرنشان کرد: اگرچه با مديريت سازمان فرهنگي _ ورزشي 20 مجموعه فرهنگي در نقاط مختلف شهر در حال احداث مي باشد و احداث چند نمازخانه روباز فصلي در بوستان باراجين نيز در دستور اين سازمان قرار دارد، با توجه به فرارسيدن فصل سرما، زمان بهره برداري از اين نمازخانه ها در فصل مناسب از سال آتي صورت بگيرد مناسبتر خواهد بود.

وي در خاتمه گفت: از معاونت سرمايه گذاري شهرداري نيز مي خواهيم يا ايجاد شرايط مناسب و همراهي با سرمايه گذار بخش خصوصي در زمينه اجراي پروژه هاي فرهنگي و هنري اقدامات قابل توجهي داشته باشند.

پايان پيام/1488/آبان94       

تصاویر مرتبط