یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

ثاني قوامي، شورايار ناحيه آزادگان:

شوراياران در رفع مشکلات شهر، همراه شوراها هستند

شوراياران با قرار گرفتن در کنار شوراها به عنوان بازوان اجرايي آنها توانسته اند کمبودها و نقايص شهرها را به اطلاع نمايندگان مردم در اين پارلمان محلي برسانند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سيد جعفر ثاني قوامي شورايار ناحيه آزادگان نهاد شوراها و به ويژه شوراي شهر را نمادي ارزشمند از مشارکت مردم در اداره محل زندگي خود و اجراي طرح هاي توسعه اي دانست و ادامه داد: اجراي مصوبات، تصميم ها و پيشنهادات شوراياران براي پيشرفت شهر لازم و ضروري است و تکميل کننده اقدامات و مصوبات شوراي شهر به شمار مي آيد.

وي خاطرنشان کرد: فلسفه شکل گيري شوراياران بسيار ارزشمند و خاص است و ازآنجاييکه با مردم ارتباط بيشتري دارند و حتي در جريان جزئي ترين مسائل و نقايص هستند، طي چند سال اخير به درستي در کنار شوراها قرار گرفتند و امور را پيش بردند.

ثاني قوامي با اشاره به اقدامات انجام شده در ناحيه آزادگان که با حمايت شوراي اسلامي شهر قزوين و همراهي شهرداري، مسئول ناحيه آزادگان و همت شوراياران تحقق يافته است، گفت: تحقق آسفالت، روشنايي و فضاي سبز بخش اعظمي از ناحيه انجام شده و همچنين در برخي تقاطع هاي مورد نظر چراغ راهنماي و رانندگي و علائم ترافيکي موبوطه نصب شده است.

وي افزود: به اقدامات انجام شده بايد نصب سرعتکاه در برخي نقاط نيز اشاره داشت و در کنار اين، در برخي زمين هاي خالي ساخت و سازهايي انجام و يا کاربري هايي تعريف شده، ولي هنوز برخي زمينها بلاتکليف باقي مانده اند که اميدوارم با حمايت شوراها ساخت کاربري هاي عمومي همچون پارک و فضاي سبز، کتابخانه، فرهنگسرا و مراکز علمي و آموزشي در اين پلاکها مورد توجه قرار بگيرد.

اين شورايار خاطرنشان کرد: عقب نشيني برخي پلاک هايي که از قبل ساخته شدند و در معبر عمومي نوروزيان قرار دارند به همراه تأمين روشنايي برخي نقاط و معابر باقيمانده و تکميل فضاي سبز پشت پمپ بنزين غياث آباد، احداث دوربرگردان در مسير شهيد مدني تا خودروها قبل از رسيدن به چهارراه تغيير مسير دهند از مهمترين خواسته هاي انجام نشده اي است که از شهرداري و ديگر دستگاههاي خارج از اين مجموعه خواستار توجه و رسيدگي آنها را داريم.

پايان پيام/1487/آبان94 

تصاویر مرتبط