دوشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۲

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

تفکر بسيجي توسعه‌بخش زيرساخت‌هاي اقتصادي است

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: تفکر بسيجي توسعه ‌بخش زيرساخت‌هاي اقتصادي است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ علي فرخ‌زاد همزمان با گراميداشت هفته بسيج در همايش بسيج مهندسين صنعتي و عمران با رويکرد اقتصاد مقاومتي که در سالن اجتماعات سازمان تبليغات اسلامي قزوين برگزار شد، اظهار کرد: يکي از برجسته‌ترين زيرساخت‌هاي اجتماعي که مي‌تواند امور مهندسي را در عرصه‌هاي گوناگون با رشد و توسعه روبه‌رو کند تفکر و ايده‌هاي جامعه بسيجي است.

وي بيان کرد: در حال حاضر تفکر بسيجي به نحو مطلوب در جامعه گسترده شده و جامعه مهندسان عمران نيز مانند ساير اقشار با حضور در فعاليت‌هاي بسيجي به ايفاي نقش در حوزه‌هاي گوناگون مي‌پردازد.

عضو شوراي اسلامي شهر و رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان قزوين با اشاره به لزوم توجه به اهداف اقتصاد مقاومتي خاطرنشان کرد: اين الگوي اقتصادي که برگرفته از روحيه و تفکر بسيجي است مي‌تواند زيرساخت‌هاي اقتصادي و اجتماعي جامعه را با رشد و توسعه مواجه کند.

اين مسئول ادامه داد: حداقل مزيت برگزاري همايش‌هايي مانند نشست بسيج مهندسين عمران و صنعتي با رويکرد اقتصاد مقاومتي اين است که يک يادآوري مي‌شود براي افرادي که در امور فرهنگي توانايي يا مسئوليتي دارند.

عضو هيأت رئيسه شوراي شهر در خاتمه با اشاره به ضرورت توجه عموم مردم و مسئولان به فرهنگ بسيجي و ارتباط آن با اقتصاد مقاومتي تصريح کرد: اين فرهنگ مي‌تواند زمينه ارتقاي کمي و کيفي زيرساخت‌هاي اقتصادي را در جامعه فراهم کند.

پايان پيام/1492/آذر94

تصاویر مرتبط