یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

در جلسه فوق العاده کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی طرح ساماندهی و اصلاح هندسی میدان شهید حسن پور

اعضای کمیسیون عمران ، ترافیک وامور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین و برخی از مدیران وکارشناسان شهرداری قزوین پروژه ساماندهی و اصلاح هندسی میدان شهید حسن پور را در مورد بحث و بررسی قرار داده و مشکلات موجود بر سر راه این پروژه را واکاوی کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه فوق العاده کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا ،جانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک ،صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز،منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی، پیله چی معاون  عمرانی منطقه چهار و کارشناسان مربوطه در محل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین و باهدف بررسی طرح اصلاح هندسی وساماندهی  میدان  شهیدحسن پور قزوین  و نصب المان این شهید بزرگوار درمیدان برگزار شد.
 
براساس این گزارش؛ در این جلسه هر کدام از اعضا به بیان نطقه نظرات خود پیرامون وضعیت نامناسب میدان شهید حسن پور پرداختند و بر لزوم تعیین تکلیف پروژه ساماندهی و آغاز عملیات اجرایی آن  و نصب المان شهید حسن پور در این میدان تاکید کردند.
 
در ادامه مدیران مربوطه شهرداری قزوین از جمله جانی مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک، منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی و صالحی مدیر عامل سازمان  فضای سبز به موانع ومشکلات موجود در این پروژه  اشاره کردند .
 
صالحی، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز در سخنانی به مهم ترین مشکل موجود دراین پروژه اشاره کرد و گفت: وجود چاه آب در میدان مهم ترین مشکل موجود بر سر اجرای این پروژه است چراکه هر گونه حفاری و کنده کاری بر ریزش چاه تاثیر گذار است.
 
در ادامه منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی نیز در سخنانی از آماده بودن کار تندیس شهید حسن پور برای نصب خبر داد و گفت: کار ساخت تندیس شهید حسن پور به اتمام رسیده و آماده نصب است که البته به نظر می رسد که باید کار نصب با کار سامانهدی و اصلاح هندسی میدان صورت گیرد .
 
جانی مدیر عامل سازمان حمل ونقل وترافیک نیز در ادامه تصریح کرد: طی جلسات متعدد موضوع ساماندهی میدان  شهیدحسن پور در دستور  کار این سازمان  ودیگر سازمانهای مرتط قرار گرفته است و پیش بینی اعتبار برای اجرا نیز حدود یک میلیارد 800 میلیون تومان برآورد شده است .
 
وی گفت: مشکلاتی از قبیل انتقال بار ترافیکی نسیم شمال به میدان شهید حسن پور و وجود چاه آب در میدان  باعث شده تا در آغاز عملیات طرح ساماندهی و اصلاح هندسی میدان شهید حسن پور وقفه ای داشته باشیم .
 
 
گفتنی است ؛پس از بحث وتبادل نظر اعضای شورا و مدیران شهری مقرر شد تا سازمان پارکها نسبت به ویدئو متری چاه آب میدان تا پایان بهمن ماه  اقدام نماید تا وضعیت آب سطحی بررسی شود؛ همچنین با توجه به اهمیت بالای میدان برای منظقه چهارو سازمان ترافیک مقرر شد تا این سازمانها  نسبت به اعمال طرح جدید واجرای آن تا هفته دفاع مقدس اقدام شود .
 
بر اساس این گزارش در ادامه  مقرر شد تا سازمان زیباسازی نیز نسبت به فراهم آوردن مقدمات کار جهت نصب المان شهید حسن پور اقدامات لازم را انجام دهد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط