پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۵

صادقي نيارکي در مراسم تقدير از پاکبان هاي شهرداري قزوين تأکيد کرد:

تلاش مجموعه مديريت شهري براي پرداخت به موقع حقوق پاکبان ها

به رغم تمامي مشکلات اقتصادي شهرداري قزوين، مجموعه مديريت شهري به دنبال آن است که حقوق و مزاياي پاکبانان به موقع پرداخت شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ در طرحي ديگر از محله ما،با مشارکت سازمان فرهنگي ورزشي و سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين مراسم تقدير از پاکبابان شهرداري با حضور شهردار،اعضاي شوراي شهر، جمعي از مديران شهرداري،اهالي محله امامزاده حسين (ع) در مرکز پسماند شماره 2 شهرداري قزوين برگزار شد.

صادقي نيارکي رئيس کميسيون اداري و مالي شوراي اسلامي شهر قزوين نيز در اين مراسم گفت: پاکيزگي شهر يکي از راهکارهاي موثر در ايجاد اميد، نشاط و انبساط خاطر در سطح جامعه است که اين مهم توسط پاکبانان انجام مي شود.

علي صادقي نيارکي اظهار کرد:پاکبانان نقش ارزشمندي در پاکيزگي شهر، حفظ سلامت جامعه و ايجاد روان سالم دارند، در همين مراسم از همه پاکبانان که با تلاش شبانه روزي در جهت پاکيزگي شهر گام بر مي دارند، تشکر و قدرداني مي کنم.

وي با بيان اين مطلب که بايد به وضع معيشتي کساني که براي سلامت و پاکيزگي شهر تلاش مي کنند، رسيدگي کرد،افزود: لذا برغم تمامي مشکلات اقتصادي شهرداري قزوين،مجموعه مديريت شهري به دنبال آن است که حقوق و مزاياي پاکبانان به موقع پرداخت شود.

اين عضو شوراي شهر با گراميداشت دهه مبارک فجر افزود: يكي از بهترين ميوه‌هاي درخت با بركت انقلاب دستيابي ملت ايران به نظام سياسي مردمسالاري ديني است كه برمبناي اصل مترقي ولايت فقيه استوار است که باعث سرفرازي و عزت ايران مي باشد.

صادقي نيارکي با بيان اين مطلب که انتخابات ايران ثمره مردمسالاري ديني است، گفت: امسال نيز مردم ايران با حضور گسترده خود در انتخابات بار ديگر دشمنان نظام و انقلاب را مايوس خواهند کرد. 

پايان پيام/1569/بهمن94

تصاویر مرتبط