چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۱

از 24 بهمن ماه؛

پارلمان محلي قزوين بررسي لايحه بودجه سال 95 را در دستور کار قرار مي دهد

پارلمان محلي قزوين در جلسه علني که در تالار مردم برگزار شد بررسي لايحه بودجه سال 95 شهرداري در صحن علني را از شنبه 24 بهمن ماه مورد تأکيد و تصويب قرار داد.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ در ابتداي جلسه فرج الله فصيحي رامندي با اشاره به مصوبه هيأت رئيسه شورا اظهار داشت: در اين جلسه پيشنهاداتي مبني بر اينکه لايحه بودجه به شکل مفصل همانند سال 93 در جلسه علني و يا همچون سال گذشته در کميسيونها مورد بحث و بررسي قرار بگيرد.

در ادامه جلسه برخي از اعضاي شورا همچون فاطمه اشدري، علي فرخزاد و سيد کاظم مجابي به بررسي بودجه در صحن علني شورا تأکيد داشتند و در اين رابطه، حضور اکثريت اعضاي شورا و حاکم شدن شور خاص در بررسي آنرا مورد اشاره قرار دادند همچنين برخي اعضاي شورا همچون عباس ظاهري و حسين غياثوند بررسي لايحه در کميسيونهاي تخصصي را مورد اشاره و تأکيد قرار دادند و روش فوق را با استقبال حداکثري اعضاي شورا مؤثر مي دانستند.

گفتني است در پايان جلسه اعضاي شورا پس از بحث و بررسي مفصل درباره اين موضوع، بررسي آنرا در صحن علني پارلمان محلي با الزام به حضور اعضاي شورا مورد تأکيد قرار دادند و بر اين اساس از شنبه 24 بهمن ماه جلسات بررسي لايحه بودجه سال آتي مورد بررسي و ريزبيني دقيق قرار مي گيرد.

پايان پيام/1581/بهمن94

 

تصاویر مرتبط