دوشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۷

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي شهر قزوين خبرداد:

پايان اسفندماه؛ زمان اتمام ساخت زائرسراي قزويني ها در خرمشهر

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي شهر قزوين گفت: ساخت زائرسراي استان قزوين در خرمشهر رو به اتمام بوده و اميد است در اواخر اسفندماه جاري اين زائرسرا ميزبان کاروان‌هاي راهيان نور اين استان باشد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح‌جو که به همراه تعدادي از اعضاي شورا براي درجريان قرارگرفتن از آخرين وضعيت احداث زائرسراي قزويني ها در خرمشهر به اين شهر سفر کرده بود اظهارداشت: در خصوص آماده‌سازي زائرسراي استان قزوين در خرمشهر اظهار کرد: هر ساله کاروان‌هاي راهيان نور اين استان با حضور قشرهاي مختلف مردم به مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس اعزام مي‌شود که تاکنون از نظر سکونت دادن افراد در اين مکان با مشکل مواجه بوده‌ايم.

وي تصريح کرد: زائرسراي استان قزوين در خرمشهر با مشارکت و همکاري سازمان‌هايي از جمله سپاه صاحب‌الامر(عج) اين استان، استانداري و شهرداري قزوين رو به اتمام بوده و اميد است در اواخر اسفندماه جاري اين زائرسرا ميزبان کاروان‌هاي راهيان‌نور استان قزوين باشد.

عضو کميسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين بيان کرد: زائرسراي خرمشهر با مساحت 300 هزار مترمربع، زيربناي 12 هزار مترمربع و با گنجايش 2 هزار نفري طراحي و ساخته شده است.

صلح‌جو در خاتمه تأکيد کرد: زائرسراي استان قزوين در خرمشهر داراي سوئيت‌هاي مناسب براي خانواده‌ها و همچنين داراي سالن اجتماعات، سالن ورزشي، نمازخانه است.

پايان پيام/1612/اسفند94

تصاویر مرتبط