دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۳

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خواستارشد؛

قابليت تغيير کاربري مدارس متروکه شهر به فضاي سبز و پارکينگ

مدارس متروکه شهر قابليت تغيير کاربري به فضاهاي پرکاربرد همچون فضاي سبز و پارکينگ را دارد و در اين رابطه خواستار همکاري اداره کل آموزش و پرورش با مجموعه مديريت شهري هستيم.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي در ديدار مديرکل آموزش و پرورش استان و هيأت همراه با اعضاي پارلمان محلي که به مناسبت گراميداشت هفته شوراها در تالار مردم شورا برگزار شد، ارج نهادن به مقام معلم را از وظايف تمامي آحاد جامعه دانست و افزود: آموزش و پرورش وظيفه تعليم و تربيت فرزندان اين مرز و بوم را بر عهده دارد، افراديکه اگر درست رشد و توسعه يابند، مي‌توانند آينده کشور را درست و شايسته رقم زنند.

وي در ادامه با اشاره به مسائل و موضوعات مشترک بين مجموعه مديريت شهري و آموزش و پرورش اظهار داشت: استفاده بهينه از مدارس متروکه با تعريف کاربري هاي مختلف شهري همچون پارکينگ و فضاي سبز در شهر يکي از موضوعات مهم قابل پيگيري است، چراکه تعداد اين مدارس در بافت فرسوده کم نيست.

فصيحي رامندي متذکر شد: برخي آموزشگاهها در سطح شهر هستند که در زمان تعطيلي مي توانند به مکاني براي پارک خودروها به خصوص در ساعات ترافيک شوند، اين موضوعات به همراه برخي ديگر از موضوعات با برگزاري جلسات مشترک و پاي کارآمدن مسئولان ارشد استان و طرح در شوراي برنامه ريزي قابل حل و پيگيري هستند.

وي با اشاره به هفته گراميداشت مقام معلم افزود: بايد در اين هفته معلمان را تکريم کنيم و هر آنچه که در توان داريم در خصوص تکريم از مقام شامخ معلم انجام خواهيم داد.

فصيحي در خاتمه تأکيدکرد: تعامل با آموزش‌وپرورش از اهداف اصلي شورا است، خوشحاليم که آموزش‌وپرورش در بخش‌هاي مختلف به پيشرفت‌هايي دست پيداکرده است.

*

فاطمه اشدري رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر نيز در اين ديدار ضمن گراميداشت 12 ارديبهشت ماه، روز معلم ارزش و جايگاه آنان را بسيار والا دانست و همچنين پيرامون نهايي نمودن موضوعات و مسائل مشترک بين مجموعه مديريت شهري و اداره کل آموزش و پرورش تأکيد کرد.

*

حسين صلح جو رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر نيز در اين ديدار تقدير از معلمين را وظيفه تمامي دستگاهها و نهادها دانست و براين اساس جايگاه و ارزش معلمين در جامعه را بسيار والا و عزيز خواند.

پايان پيام/1684/ارديبهشت95

تصاویر مرتبط