سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۴

همزمان با گراميداشت هفته شورها از سوي شهردار رخ داد؛

گراميداشت هفته شوراها در تالار مردم پارلمان محلي قزوين

همزمان با گراميداشت هفته شوراها شهردار قزوين از يکسال تلاش اعضاي پارلمان محلي در تالار مردم تقدير و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ به مناسبت گراميداشت هفته شوراها مسعود نصرتي شهردار قزوين در جلسه پارلمان محلي حضور يافت و از 13 نفر عضو شوراي اسلامي شهر تقدير و تشکر به عمل آورد و 9 ارديبهشت ماه روز ملي شوراها در کشور را به آنان تبريک گفت.

فرج الله فصيحي رامندي رئيس شورا با اشاره به تحولاتي که طي چند سال اخير در قزوين شاهد آن هستيم، گفت: اقداماتي که در حوزه عمران شهري و انجام زيرساخت ها انجام شده ستودني است و اگر فردي پس از چند سال به شهر وارد شود، اين تغييرات را به چشم خواهد ديد.

حسين غياثوند رئيس رکميسيون شهرسازي در اين جلسه با تأکيد بر اينکه در هفته شوراهاي سال جاري روابط عمومي شوراي شهر و شهرداري اقدامات خوبي براي اطلاع رساني و تبليغات در سطح سازمانها و شهر به عمل آورد، گفت: سخنراني شهردار قزوين در محضر رئيس جمهور نيز اقدام مناسبي بود و قدم بزرگي براي تبيين جايگاه شوراها در سطح ملي برداشته شد.

وي با اشاره به تقارن زمان هفته سلامت با هفته شوراها يادآورشد: با توجه به اينکه تقارن هفته سلامت با شوراها را داشتيم، ولي اين باعث نشد تا برنامه هاي هفته شوراها تحت پوشش قرار نگرفت.

*

دکتر مريم نخستين رئيس کميسيون ساماندهي ملاقاتهاي مردمي نيز ضمن گراميداشت برنامه اي که از سوي شهرداري ترتيب داده شد، اظهارداشت: هم اکنون مجموعه مديريت شهري فراتر از حد وظايف خود عمل مي کنند و ضمن اينکه برنامه هاي ما در سطح شهرهاي کشور حرفي براي گفتن دارد به الگويي شاخص تبديل شديم و بسياري از طرح ها و پروژه هاي ما حرفي براي گفتن دارند.

*

علي صادقي نيارکي سخنگوي شوراي اسلامي شهر نيز بر اطلاع رساني به موقع و سريع از اقدامات انجام شده از بخشهاي مختلف شهرداري را بسيار مهم دانست و بر توجه بيشتر شهرداري به اين مقوله تأکيد کرد.  

*

مسعود نصرتي شهردار قزوين نيز ضمن گراميداشت هفته شوراها گفت: براي قدرداني از زحمات انجام شده در يکسال اخير که از سوي شوراي اسلامي شهر به عمل آمده است، اين مراسم ترتيب داده شده است.

پايان پيام/1685/ارديبهشت95

تصاویر مرتبط