پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۳۰

غياثوند رئيس کميسيون شهرسازي شوراي اسلامي شهر قزوين:

افتتاح بوستان مالکانه گامي مهم در راستاي توزيع عادلانه خدمات شهري در قزوين

در راستاي توزيع خدمات و امکانات شهري در تمامي نقاط شهري، بوستان مالکانه در مينودر با حمايت شوراي شهر و همت شهرداري تا 15 خرداد به بهره برداري مي رسد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين غياثوند رئيس کميسيون شهرسازي در جريان بازديد از بوستان مالکانه در مينودر اظهارداشت: اين بوستان به متراژ هفت هزارو 500 مترمربع از 65 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار بوده و تاکنون بالغ بر 500 ميليون تومان هزينه شده است و پيش بيني مي‌شود تا 15 خردادماه به بهره برداري برسد.

وي در ادامه با اشاره به يکي از مهمترين سياستهاي شوراي اسلامي شهر که توجه به مناطق کمتر توسعه يافته و توسعه متوازن است، ادامه داد: سعي ما بر اين است تا با توجه ويژه به نياز بانوان و ديگر اقشار جامعه به ايجاد تفرجگاههاي سالم اقدام کنيم و بر اين اساس هر روز به تعداد بوستانهاي شهر افزوده مي‌شود و اين مهم به نواحي منفصل نيز تسري داده شده است.

غياثوند همچنين با اشاره به بازديدي که از بوستان درحال ساخت چوبيندر به عمل آمده بود، گفت: اين پروژه درحال حاضر از 85 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است و ايجاد مبلمان مناسب، ست ورزشي، فضاي سبز و آسفالت مناسب، وسايل بازي براي بچه ها، روشنايي و توجه به مسائل امنيتي نيز در دستورکار قرار مي‌گيرد.

وي در خاتمه با اشاره به بوستان بانوان مينودر که با حضور وي و ديگر اعضاي شورا مورد بازديد قرار گرفت، اظهارداشت: بررسي ابعاد و ويژگي هاي مختلف طرح در کميسيون تلفيقي شهرسازي، عمران، فرهنگي و پيگيري و نظارت در دستور کار قرار مي‌گيرد و ضمن اينکه تأکيد ما بر اين است، فضاي فرهنگي در بخشي از بوستان احداث شود.

پايان پيام/1702/ارديبهشت95             

تصاویر مرتبط