چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۲

فصيحي‎رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

سرانه فضاي سبز شهر قزوين از ميانگين کشوري بالاتر است

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: سرانه فضاي سبز شهر قزوين از ميانگين کشوري بالاتر است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين و به نقل از اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ فصيحيرامندي در آيين بهرهبرداري از خط لوله انتقال آب از بوستان دهخدا به مخزن خليج فارس افزود: به دليل سرانه فضاي سبز مطلوبي که در شهر قزوين وجود دارد، ضرورت استفاده از آب خام براي آبياري‌ها بسيار حائز اهميت است.

وي با اشاره به اينکه آب مايه حيات و سرزندگي است و به همين دليل پروژه‌هاي مرتبط با صرفه جويي در آب نيز از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، اظهار کرد: در حال حاضر در توزيع فضاي سبز در شهر قزوين وضعيت مطلوبي وجود ندارد که اين موضوع به دليل نبود زمين و فضاي مناسب در هسته مرکزي و جنوبي شهر قزوين است.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين افزود: بايد تلاش شود تا در مناطق جنوبي و مرکزي شهر و همچنين شهرک مينودر فضاي سبز توسعه يابد که اين امر همکاري ميان شهروندان و مديريت شهري را مي‌طلبد.

فصيحيرامندي ادامه داد: در شرايط فعلي که کشور از نظر اقتصادي در شرايط مطلوبي قرار ندارد، بهره برداري از اين پروژه‌ها بسيار کار ارزشمندي است زيرا تأمين اعتبار براي اجراي پروژه در اين برهه از زمان بسيار سخت و دشوار است.

وي با اشاره به مشوق‌هاي در نظر گرفته شده از سوي شهرداري قزوين براي پرداخت بدهي‌هاي معوق شهروندان گفت: شهروندان در فرصت‌هاي ايجاد شده نسبت به پرداخت بدهي‌هاي معوق و عوارض و ماليات‌هاي خود اقدام کنند تا شهرداري بتواند با استفاده از اين درآمدهاي پروژه‌هاي بيشتري را در راستاي تأمين رفاه شهروندان به اجرا درآورد.

گفتني است؛ در حاشيه آيين بهرهبرداري از خط لوله انتقال آب از بوستان دهخدا به مخزن خليج فارس، مانور غواصان سازمان آتشنشاني شهرداري قزوين در اين مخزن برگزار شد.

پايان پيام/1807/خرداد95

 

تصاویر مرتبط