چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۲

نصرتي، شهردار قزوين:

پيست اسکي منطقه گردشگري کامان-زرشک در فصل زمستان افتتاح مي‎شود

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: پيست اسکي منطقه نمونه گردشگري کامان-زرشک در فصل زمستان افتتاح مي‎شود.

 

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين و به نقل از اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در حاشيه آيين افتتاح تله کابين و کلنگ زني تله اسکي در منطقه نمونه گردشگري کامان-زرشک افزود: پروژه احداث پيست اسکي در اين منطقه با توجه به برف گير بودن و توپوگرافي خاص اين منطقه براي اسکي که مصوبه بين‌المللي نيز دريافت کرده است، در دستور کار قرار گرفته است و در زمستان سال جاري به بهره برداري مي‌رسد.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر با نصب تله کابين امکان حضور خانواده‌ها در اين منطقه نيز فراهم شده است، عنوان کرد: تله سي يژ بيشتر جنبه ورزشي داشت و براي انتقال اسکي بازان به اين منطقه مورد استفاده قرار مي‌گرفت که با بهره برداري از کابين در اين مجموعه، گردشگران و خانواده‌ها بيشتر از گذشته مي‌توانند از ارتفاعات و مناظر ديدني اين منطقه نمونه گردشگري بهره‌امند شوند.

شهردار قزوين با بيان اينکه احداث پيست چمن نيز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با احداث اين پيست، اسکي بازان مي‌توانند در تمام طول سال از پيست‌هاي اين مجموعه برخوردار شوند.

نصرتي افزود: توسعه اين مجموعه در بخش‌هاي ورزش‌هايي همچون کوه‌نوردي از ديگر برنامه‌هاي پيش رو است.

وي احداث کلبه اسکيمويي را از برنامه‌هاي مهم اين مجموعه خواند و گفت: احداث اين کلبه‌ها مي‌تواند مشکل اسکان گردشگران در استان و اين منطقه را تا حدودي پوشش دهد.

شهردار قزوين ادامه داد: احداث رستوران در ايستگاه مقصد از ديگر برنامه‌ها است که همه اين پروژه‌ها طبق طرح جامع مصوب اجرا مي‌شود.

گفتني است؛ در حاشيه اين مراسم چند تن از خلبانان پاراگلايدر کميته ورزش‌هاي هوايي استان قزوين اقدام به پرواز از فراز ايستگاه مقصد تله سي بژ نمودند و در ايستگاه مبدأ فرود آمدند.

پايان پيام/1809/خرداد95

تصاویر مرتبط