یکشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۶

صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين تأکيد کرد:

هتل اسکيمويي در جذب گردشگر پتانسيل بالايي خواهد داشت

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: هتل اسکيمويي در جذب گردشگر از ظرفيت و نقش آفريني بالايي برخوردار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو در جلسه کميسيون پيگيري و نظارت شورا با اشاره به کلنگ احداث شهرک اسکيمويي که هفته گذشته بر زمين خورد، اظهارداشت: با اين پروژه مهم، بخش مهمي از نياز منطقه در اسکان مسافران مرتفع مي‌شود و از سوي ديگر، جذابيت و جديد بودن آن براي شهروندان و گردشگران مهم خواهد بود.

صلح جو خاطرنشان کرد: براي اين پروژه که با مشارکت بخش خصوصي احداث مي‌شود، معادل 20 ميليارد تومان اعتبار صرف خواهد شد.

صلح جو ضمن تسليت درگذشت صديقه حکمت همسر شهيدبابايي اظهارداشت: ايشان در دوران حيات خود خدمات مناسبي را در عرصه اجتماعي به مردم ارائه کردند و نمونه‌اي از همسر فداکار و دلسوز به شمار مي‌آمدند.

وي در ادامه با اشاره به اقداماتي که مجموعه مديريت شهري قزوين در حوزه گردشگري به آنها پرداخته است، گفت: براي ايجاد اشتغال پايدار، جذب سرمايه گذار و گردشگر در منطقه زرشک و کامان که داراي شرايط جوي و توپوگرافي مناسب و کوهستاني است، احداث پروژه تله سي يژ و اکنون تله کابين براي حضور و تفريح مسافران لازم بود.

اين عضو شورا واگذاري يا اتمام پروژه‌هاي نيمه کاره را از مهمترين مطالبات پارلمان محلي از شهرداري دانست و افزود: بحمدا... با جذب سرمايه گذار براي برجهاي پونک، بادامستان و الهيه که قرارداد آغاز به کار آنها به اتمام رسيده است، در کنار جذب سرمايه گذار يراي اتمام پروژه هتل حکم آباد، در سال 95 به پيشرفت ها و تحولات خوبي دست خواهيم يافت.

وي در خاتمه با اشاره به درخواست ساکنين محله امامزاده حسين(ع) مبني بر حل مشکلات جمعه بازار از لحاظ مشکلات شهري، فرهنگي و اجتماعي و به‌ويژه ترافيکي که به وجود آورده است، گفت: ضمن هماهنگي‌هاي به عمل آمده، با انتقال آن موافقت شد و مقرر گرديد تا اتمام پل امام رضا(ع) کاربري سه شنبه بازار داشته باشد که اميدواريم مورد رضايت ساکنين قرار بگيرد.

پايان پيام/1906/خرداد95

   

تصاویر مرتبط